Apua !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuoriäiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuoriäiti"

Vieras
Pystyykö joku kertomaan miten on mahdollista että minulla tulee maitoa rinnoista ja on tällä hetkellä kuukautiset. ja olen synnyttänyt 3kk sitten ja pystyin imettämään vain viikon eikä sen jälkeen ole maitoa tullut paitsi nyt..? onko mahdollista olla raskaana??

Kivuliasta?

No joo, ihan normaalia, että kuukautiset alkavat ja maitoa voi tulla rinnoista vaikka olisi imetyksen lopettanutkin. Tosin sitä en osaa sanoa oletko raskaana. Oletko ollut sukupuoliyhteydessä ilman ehkäisyä. Jos olet, niin todellakin voit olla raskaana.

[QUOTE="nuoriäiti";27730138]Pystyykö joku kertomaan miten on mahdollista että minulla tulee maitoa rinnoista ja on tällä hetkellä kuukautiset. ja olen synnyttänyt 3kk sitten ja pystyin imettämään vain viikon eikä sen jälkeen ole maitoa tullut paitsi nyt..? onko mahdollista olla raskaana??[/QUOTE]

liity mitenkään kuukautiseen. Tai raskauteen. Sinä voit tuottaa maitoa vaikka et raskaana. Jos et tiedä niin osta raskaus testi.

[QUOTE="nuoriäiti";27730188]niin, sitä just mietin että voiko olla raskauden alussa kuukautiset normaalisti ensimmäisen kuun aikan.[/QUOTE]

Tiedän tapauksia joissa kuukautiset tullut normaalisti koko raskauden ajan. Kerro nyt olisiko mahdollista, että olisit raskaana. Mene ja tee testi jos epäilet että olisi mahdollista. Jos olet ollut ilman ehkäisyä niin sitten voit hyvinkin olla raskaana.

Uusimmat

Yhteistyössä