Apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joululahja vaimolle ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joululahja vaimolle ?

Vieras
Auttakaa nyt hyvät ihmiset!

Vaimolle joululahjaksi jotain ei ihan tavallista. Jotain pientä ja perinteistä on hankittu ja paketissa mutta kun... Aikaisemmin olen aina keksinyt omasta, ja muidenkin mielestä hyviä lahjoja mutta nyt pää lyö tyhjää.

Siis mikä olisi lasteni äidille lahja joka muistuu mieleen vielä vuosienkin päästä?

Vaimo on nuorekas kolmekymppinen.

Kiitokset jo etukäteen kaikille avusta ja HYVÄÄ JOULUA

Yksi mieleenpainuvimmista lahjoista on ollut helikopterilento ja lentotunti. Toinen mieliinpainuva oli myos todella kalliin ihonhoitosarjan lahjapakkaus, jossa oli seerumia, ja paiva- ja yovoide ja naamio FOR MATURE SKIN!!

tunnustan olevani kenkäfriikki ja mies oli tilannu 2 paria erikoisemman näkösiä saappaita. eli jos naisellasi on joku mistä tykkää ylikaiken niin tartu siihen.

Minä olen tykännyt, kun olen saanut; koruista ylellisesti ja romanttisesti pakattuina, yhteisestä yllätyslomasta, miehen valitsemista alusvaatteista illan yhteisiin hetkiin, jokin tuoksu, kauneushoitolaan, kampaajalle lahjakortti jne.

tuolla on ainakin yks ketju, missä vinkkejä "mitä ei kannata ostaa"

Muutenkin riippuu vaimosi luonteesta. Jos minä olisin vaimosi, niin haluaisin lahjakortin jonnekkin vaateliikkeeseen tai kampaamoon. Itse en voi sietää koruja. Ex osti aina sellaisia lahjoja mistä hyötyi itse. Esim limppakone (minä en juo limppaa), leipäkone (en syö leipää) ja erossa ukko vei nuo. Ei siis kannata ostaa mitään sellaista mistä vaimosi ei hyödy.

Yhteistyössä