Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 11V
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

11V

Vieras
Oon 11v tyttö ja sori tulin tänne.
Mul ollu valkovuoto 1 ja puol vuotta.
Osaakoha mun äiti kertoo menkoista?!!
Ja se on sellanen ettei oo viel mulle
ees pimpasta kertonu, kun kysyin
mikä se on ni se sano en tiiä. Harmi.
Sanokaas vinkkejä.
SORI EI TÄÄ SIIS MIKÄÄ LASTEN
PALSTA OO.

siis kaveriltani kuulin mitkä on menkat
ja mikä on pimppi ja niin edespäin..
ei varmaan ees mun rintaliivitarvetta
huomaa. enkä uskalla sanoo
ku äiti lyöny mua montaki kertaa.. :(

Käy juttelemassa koulun terveydenhoitajan kanssa, jos et uskalla äitisi kanssa puhua. Ei kannata netistä lukee mitään tällaisia juttuja. Joku voi täällä kertoa ihan mitä vaan, mikä ei ole totta.

Ei provoa keski-ikäinen mies.
Oon ihan aito 11-vuotias. :(
Miksi ette voi jo uskoa?
Kyllä monetkin
meidän luokalta tääl on käynyt.
Jos ette usko ni oon leinolan koulus!!

Ai oikeasti vai? :o Vai pelleileekös nyt joku.

Valkovuoto voi alkaa aika pienenäkin, itse muistan olleeni kuitenkin alle 10 vuotias, toiset vaan on märempiä. Menkat alkoi sitten joskus 14 vuotiaana, muistaakseni.

Rintsikoita sä voit mennä ostamaan silleen, että kysyt vaikka myyjältä apua siinä, kun on varmaan vaikea tietää sitä omaa kokoa ihan sokkona. Aikuisetkin naiset kysyy usein myyjiltä apua.

Sitä pimppaa sä voit katsoa peilillä, että miltä se näyttää.

Mene terkkarille juttelemaan ja kerro nyt ainakin tosta, että äitis lyö sua.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

Valkovuoto voi alkaa aika pienenäkin, itse muistan olleeni kuitenkin alle 10 vuotias, toiset vaan on märempiä. Menkat alkoi sitten joskus 14 vuotiaana, muistaakseni.

Rintsikoita sä voit mennä ostamaan silleen, että kysyt vaikka myyjältä apua siinä, kun on varmaan vaikea tietää sitä omaa kokoa ihan sokkona. Aikuisetkin naiset kysyy usein myyjiltä apua.

en mä kehtaa kun kuitenkin mun äiti on kiva...
mut ehkä se on mun vika et se lyö mua,
kun joskus oon vähän ärsyttävä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja aiheen alottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

en mä kehtaa kun kuitenkin mun äiti on kiva...
mut ehkä se on mun vika et se lyö mua,
kun joskus oon vähän ärsyttävä. :(

No nyt tulee ihan tunne, ettet edes ole tosissasi. Ei ketään kuulu lyödä siksi, että ärsyttää. Lasten kuuluukin ärsyttää. Vanhempien ei kuulu lyödä. Jos äitis ei tiiä mikä on pimppi, niin se taitaa tarvita muutakin apua. ;)

Mee hei terkkarille.

Ja käy kattoon kaupasta siitä hyllystä, missä myydään vaippoja. Kato minkälaisia erilaisia niitä on olemassa ja osta vaikka valmiiksi varalle yksi pakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
mistä 11v on keksinyt tulla kaksplussan keskustelupalstalle??? ja muka luokkakaveritkin käy...en nyt oikein usko. Provoa täytyy olla...

En tiä mut joskus täällä keskustelun taso on kyllä sitä luokkaa etten ihmettelis vaikka kokonainen ala-aste ois rynniny linjoille :xmas:

No tuo on kyllä totta :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
mistä 11v on keksinyt tulla kaksplussan keskustelupalstalle??? ja muka luokkakaveritkin käy...en nyt oikein usko. Provoa täytyy olla...

En tiä mut joskus täällä keskustelun taso on kyllä sitä luokkaa etten ihmettelis vaikka kokonainen ala-aste ois rynniny linjoille :xmas:

No tuo on kyllä totta :D

Se ellapella1 provo on yks meidän koulusta...

Yhteistyössä