T
Tuleva mama 25v.?
Vieras
En nyt tiedä oliko tämä oikea palsta moiselle kysymykselle, mutta kysynpähän kuitenkin...Lopetin pillerit 10 vuoden jälkeen 3 kuukautta sitten, jonka jälkeen on tullut 1 menkat. Nyt menkkojen pitäisi alkaa muutaman päivän kuluessa ja mahassa tuntuu jännää nipistelyä, alaselkä on myös tuskaisen kipeä...Lisäksi tuntuu, että vessassa sais ravata pissillä koko ajan! Mieheni kanssa meillä on kovat vauvahaaveet, joten raskaus on mahdollinen. Tein myös eilen jo malttamattomana testin, jonka tulos oli kuitenkin negatiivinen...
Laskurin mukaan olisin kuitenkin vasta 3. tai 4. raskausviikolla (jos nyt raskaana edes olen) joten onko mahdollista saada noin voimakkaita oireita jo heti alkuun!?? Mielessäni kävi myös, että noinkohan kärsin pissatulehduksesta, kun en ole sitä koskaan sairastanut niin oireet ovat vähän hakusella...
Jos joku osaa vastata niin pelastat minun ja aviomiehen uuden vuoden
Laskurin mukaan olisin kuitenkin vasta 3. tai 4. raskausviikolla (jos nyt raskaana edes olen) joten onko mahdollista saada noin voimakkaita oireita jo heti alkuun!?? Mielessäni kävi myös, että noinkohan kärsin pissatulehduksesta, kun en ole sitä koskaan sairastanut niin oireet ovat vähän hakusella...
Jos joku osaa vastata niin pelastat minun ja aviomiehen uuden vuoden