Apua...voimat ja keinot loppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FaLyne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FaLyne

Uusi jäsen
31.01.2006
26
0
1
Nyt on omat keinot ja voimat lopussa...

Tyttäreni on alkanut kiusaamaan koulussa oma luokkaisia ja muita, itseään isompiakin. Haukkuu, tönii ym ym..

Ollaan tytön isän kanssa erottu kesällä ja se oli kyllä todella rankka ero, varmasti myös vaikutti tyttöön.
Nyt tytön isällä on uusi tyttöystävä ja ovat muuttamassa yhteen....
Ennen tytön isä teki paljon kaikenlaisia reissuja ja muuta kivaa tytön kanssa. Otti viereen nukkumaan välillä.. kaikki tämä loppu heti, kun uusi suhde alkoi.
Mun kanssa neiti vaatii paljon huomioo ja yhdessä olo, läheisyyttä. Tuntuu että mun pitää antaa sitä myös tytön isän puolesta..
Joten..voisiko neiti purkaa pahaa oloa koulu kiusaamalla muita, kun pelkää että hänet unohdetaan...

vai mistä...

Sitä miettii paljon mitä itse on tehnyt väärin, mistä tämä johtuu... Tämä syö paljon yöunia, tuntuu että voimat todellakin loppu. Tytön isän kanssa puhuminen on vaikeaa, koska hänen mielestä tyttö on ottanut todella hyvin meidän ero ja se ei voi siitä johtua... en tiedä..apua :'( :'( :(

ikävä tilanne. ei ole kohtuullista että näin nopeasti kesän jälkeen tilanne isän kanssa muuttuu näin radikaalisti, sen toivoisin uuden tyttöystävänkin ymmärtävän.
juttele uudestaan isän kanssa, ehkäpä myös perheneuvola on hyvä paikka? isän suuntaan tyttö saattaa olla hyvinkin reipas (ettei isä vaan hylkäisi entistä enemmän).

Ei todellakaan!
Olen päättänyt, että otan yhteyden koulun terveydenhoitajaan ja juttelen hänen kanssa asiasta. Ja siitä sitten eteenpän....
Olen huomannut, että isänsä seurassa on "yli kiltti". Varmaan juuri siksi, että pelkää että isä hylkää enemmän....

Kyllähän minullakin on uusi immeinen kuvioissa, mutta otetaan rauhallisesti. Juuri siksi, että kohan tilanne rauhoittuu ja tyttäreni on hyvä olla.
Uusi miesystävä on myös kesällä eronut ja hänellä on kaksi lasta, niin ymmärtää täysin tilanteen ja ei halua sotkea enempää.

Mitä todennäköisimmin tyttö voi sisäisesti pahoin, ja siksi käyttäytyy noin. Onko hänellä koulussa hyviä kavereita? Voi olla myös mustasukkaisuutta isän uutta tyttöystävää kohtaan, ja ehdottomasti huomion hakua.

Yhteistyössä