APUA!!!vinkkejä mulle nyt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
kerranki sain kukans kasvaan hienosti ja nyt ihmettelin et miks alkaa kuolla..no hokasin että katossa roikkuva suoja purkki oli täynnä vettä..kastellessa aian kerääntyny ja ilmeisesti jotenkin nyt mädäntyny tai jotai tuo multa...mitä teen että saan henkiin tuon kukan...ja kukan nimeä en tiä...kasvaa tolleen pitkiä oksia jotka voi laitta kiertään seinää pitkin...

nyt annat sen kuivahtaa rauhassa, joko se auttaa tai sitten on juuret jo niin pahasti mädät etti mitään toivoa. kannattaa ainakin latvoja nyt leikata talteen ja laittaa lasiin juurtumaan jos vielä saisit osan pelastettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ymmärsinkö oikein, että kukka on ruukussa, jossa sellainen reikä pohjassa ja sitten siinä ympärillä suojaruukku joka oli täynnä vettä?
Jos näin, niin tyhjennä se ruukku ja kastele harvemmin.
Olet ylikastellut ja kukka on hukkunut.

juuri näin...olen nyt kaatanut vedet pois ja mietin selviääkö kukka....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ymmärsinkö oikein, että kukka on ruukussa, jossa sellainen reikä pohjassa ja sitten siinä ympärillä suojaruukku joka oli täynnä vettä?

Muista jatkossa sitten tarkistaa että vesi on loppu ennen kuin kastelet lisää (myös siitä suojaruukusta).

Kyllä se varmasti siitä elpyy, kunhan kuivuu ja jatkossa saa niukemmin vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muista jatkossa sitten tarkistaa että vesi on loppu ennen kuin kastelet lisää (myös siitä suojaruukusta).

Kyllä se varmasti siitä elpyy, kunhan kuivuu ja jatkossa saa niukemmin vettä.

toivottavasti..hitonmoisen työn tehny että kerranki saanu kukan kasvamaan...=(

Yhteistyössä