H
Hirveä olo !!!!
Vieras
No nyt se tapahtui täälläkin että juuri liikkumaan oppinut vauva tippui sängystä..Ihan hirveä morkkis,en anna tätä itselleni ikinä anteeksi !!!Onneksi ei ole kysymys mistään jenkkisängystä vaan on sellainen tavallisen matala sänky,hirveä moksahdus siitä kuului,eikä edes sattunut maton päälle pää vaan kovalle lattialle.Kamalan itkun päästi ja kohta taas hymyili tavalliseen tapaan ja katsoi mikä äidillä on kun vaan itkee.... 
Soitin neuvolaan jossa vaan sanoivat että yleensä jokaiselle vauvalle tapahtuu kerran elämässä tämmöinen.Ja hyvä että on itsenyt,syönyt jne.Eikä ole oksentanut.
Nyt minä oon ihan paniikissa mitä olen mahdollisesti vauvalleni aiheuttanut??Onkohan se totta että tämmöisellä yli puolivuotiaalla on vielä kallon luut pehmeät jotta ottavat paremmin iskuja vastaan kun oppii liikkumaan ??!!Nyt jos koskaan vertaistukea tarvitaan !!!
T.Maailman huonoin äiti
Soitin neuvolaan jossa vaan sanoivat että yleensä jokaiselle vauvalle tapahtuu kerran elämässä tämmöinen.Ja hyvä että on itsenyt,syönyt jne.Eikä ole oksentanut.
Nyt minä oon ihan paniikissa mitä olen mahdollisesti vauvalleni aiheuttanut??Onkohan se totta että tämmöisellä yli puolivuotiaalla on vielä kallon luut pehmeät jotta ottavat paremmin iskuja vastaan kun oppii liikkumaan ??!!Nyt jos koskaan vertaistukea tarvitaan !!!
T.Maailman huonoin äiti