S
sähläri
Vieras
Maksoin laskuja netissä ja laitoin vahingossa sähkölaskuun väärän viitenumeron! Paperit oli sillee päällekkäin, enkä yhtää huomannu laittavani tietoja kahdesta eri laskusta! Minnekäs se raha nyt menee? Tilinumeron vai viitten mukaan? Mitä nyt voi tehdä? Hyvänen aika, että mä osaan sählätä!!