APUA! Uskallanko liuottaa Mynthon pastillin kuumaan veteen ja juoda juoman?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikaista apua tarvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikaista apua tarvis

Vieras
Mul on joku ihme yskä. Yskin jatkuvasti, ei oo vuorokaudes ees 5min taukoo kun iskee jo seuraava yskän puuska. Yöt saan kai aika levollisesti nukuttua, mutta nukahtaminenkin on vähän tähän yskimisen kanssa vaikeaa. Tuntuu et KOKO AJAN joku ärsyttäis hengitysteitä! et kurkunpää kutinaa tai et siel ois pölyä... Mitä oot monta päivää yrittäny rykiä jo pois, tuloksetta! en kestä enää. :'( MULLA SATTUU JO KEUKOIHIN.

Ja niin, sain tänään rykästyä ihan PIKKU RIIKKISEN VERRAN keltasta/valkeeta limaa. Pikkurillin pään kokosen mötikän. Ei oo kyl mitään verrattuna siihen miten perkeleesti mä oon yskiny... yskin kohta suoraan sanoen keuhkot pihalle...

Kokeile pois, tuskin kuolet siihen. Joku mainitsi jo höyryhengityksen, kannattaa kokeilla, mulla helpottaa oloa.

Okei, kiitos. Onko sulla siis krooniseks jääny tämmönen yskä?? :( kun sitä mä tässä just pelkään..

Välillä on, mulla on astma ja flunssan aikaan on just tuollaista pitemmän aikaa, häviää kyllä taas pois. Jos pitkittyy niin käy ihmeessä lääkärissä.

Viimeksi muokattu:
Ei ne reseptittömät yskänlääkkeet auta oikein. Paremmin auttaa yskäkeskusta lamaavat mutta toisaalta, yskä on luonnollinen reaktio. Aika auttaa. Eucalyptys pastilleja kuumaan veteen, ne on hyviä.

H*lvetin neurootikko kroonisen yskäsi kanssa! Kauanka se yskäon kestänyt? Sitkeää yskää on nyt liikkeellä ja yskä on pitkittynyt sitten kun on kestänyt 8 viikkoa!

Pelottaa vaan kun tuli niin kova vaistonomanen tuntemus et tää jää krooniseks.. :( toivon mukaan oon väärässä.

Mut ennenkin on osottautunu et mun vaisto on ollu oikeassa. Oon herkkä vaistoo asioita..

Miks juuri tähän aikaan on kuulemma paljon porukkaa kipeenä vai sanotaanko noin mihin vuoden kauden aikaan tahaansa?????

Yhteistyössä