APUA!!!!! ukko listii mut :( mistä mä saan maalin korjausainetta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help!!!

Vieras
Voi helvetti. Kauhee naarmu auton kyljessä. Mä olin sienimetsässä ja ajoin auton sellaseen mielestäni hyvään kohtaan ja kun lähdin pois siinä olikin joku kaamee oska mikä raapas ison naarmun kylkeen. Mullon mies keskiviikkoon asti työmatkalla ja se tappaa mut jos se näkee ton. :'( uus auto. Millä mä saan korjattua sen??? En löytäny biltemasta tai motonetista (huonot sivut) sellasta :( Liikkeeseen en voi viedä kun sehän jää auton tietoihin ja ukko saa tietää?!

A P U A ! !

jos korjaat jollain biltema maalilla salaa, jäät ennenpitkää kiinni koska maali kuluu.
Ota yhteyttä vakuutusyhtiöönne, jos sieltä korvataan tuollainen, korjuuta maali kunnolla ja ammattilaisella.

Ja kerro ukolles, eikai se jumalauta voi yhdestä autosta olla noin sairas.

[QUOTE="vieras";24653982]jos korjaat jollain biltema maalilla salaa, jäät ennenpitkää kiinni koska maali kuluu.
Ota yhteyttä vakuutusyhtiöönne, jos sieltä korvataan tuollainen, korjuuta maali kunnolla ja ammattilaisella.

Ja kerro ukolles, eikai se jumalauta voi yhdestä autosta olla noin sairas.[/QUOTE]

on se :'(

Minä kerran peruutin ukon tuliterän Volvon puistelutelineeseen (liian pieni piha nääs) ja liimasin sen lommon päälle kukkatarran.

Ehkä se ei olis huomannut sitä lommoa, mutta kukkatarran kyllä. Antoi sitten anteeksi, kun käsiäni väännellen tuhersin itkua.

Jos sun miehesi on helvetin tarkka autoistaan, se kyllä varmasti huomaa että jos olet jollain maalinkorjailukynällä mennyt naarmua korjailemaan. Sit saattaa suuttua kun on niin huonoa jälkeä, että olisi halunnut edes kunnolla korjauttaa sen.

Sano nyt miehellesi ihan rehellisesti siitä, että autoon tuli naarmu.

Kerrot sille mitä taphtui ja viet sen ensi viikolla ammattilaisellle korajttavaksi, joka vetää sellaisella kynällä siihen päälle. Ei maksa paljoa ja käy nopeasti. Tai jos miehesi tulee vasta keskiviikkona, viet sen maalauspajalle, ei siitä jää merkintää mihinkään.

On noita maalikyniä ihan liikkeissäkin ja kannattaa sieltä hakea jos sillä meinaa paikkailla (saa oikeen sävyn). Mut eka kannattais käyttää jossain maalarilla tsekkauttamassa ettei pohjatyöt ole kärsiny samalla - sit ei auta kun maalauttaa uudestaan tai kaara alkaa ruostumaan.

muoks. mut jos on tarkka autonpesijä niin kyllä huomaa ennemmin tai myöhemmin paikkauksen

Viimeksi muokattu:
On noita maalikyniä ihan liikkeissäkin ja kannattaa sieltä hakea jos sillä meinaa paikkailla (saa oikeen sävyn). Mut eka kannattais käyttää jossain maalarilla tsekkauttamassa ettei pohjatyöt ole kärsiny samalla - sit ei auta kun maalauttaa uudestaan tai kaara alkaa ruostumaan.

ei se oo niin syvä että monta kerrosta olis menny. siinä on sellasta vaaleeta naarmua eli se päällikerros vaan on kärsiny.

missä liikkeissä? biltemassa ei ainakaan ole.

Kivalta ja terveeltä suhteelta kuulostaa :(.

Jos OIKEASTI pelkäät väkivaltaa, lähde turvakotiin ennen kuin miehesi palaa. Et sä isoa naarmua saa millään peitettyä niin, ettei se sitä huomaa.

Jos tuo listiminen ym. on vain kuvaannollista retoriikkaa, niin hakeudu siltikin hoitoon. Sen verran huonoa huumoria.

Yhteistyössä