Apua turvotukseen!!!

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mä turpoan ulos tästä maailmasta ihan just.. :o
Jalkapohjiinkin sattuu, kun on niin turvoksissa. Aamulla en meinannut löytää silmiäni. Sormus on jossain sormimakkaran välissä.. :x
Nyt kaikki vinkit kehiin, miten saan nesteet pihalle.
Mansikoita? Vettä?
Mitä muuta??

Odotatko? Jos et niin lääkäriltä saa kivoja nesteenpoistotabuja. Mulla oli ekaa odottaessa niin sikamainen turvotus että vain varvas-sandaalit meni jalkoihin, tunsin joka askeleella kun neste hölskyi jalkapöydällä. Siihen ei auttanut muu kuin synnytys.

Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Odotatko? Jos et niin lääkäriltä saa kivoja nesteenpoistotabuja. Mulla oli ekaa odottaessa niin sikamainen turvotus että vain varvas-sandaalit meni jalkoihin, tunsin joka askeleella kun neste hölskyi jalkapöydällä. Siihen ei auttanut muu kuin synnytys.

Joo, mut vasta viikolla 13, ei tää vielä täs vaiheessa kai pitäis siihen liittyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vihreää teetä reilusti.

saako ihan lähikaupasta? onko ihan kauheeta kakkaa?? mä en kyl ilman sokeria/makeutusainetta saa teetä juotua.

Vihreä tee on yleensä laadukasta ja miedon makuista teetä. Valkoinen tee käy myös nesteenpoistajaksi, mutta se on hienompaa ja kalliimpaa kuin vihreä - vihreä ja valkoinen ovat samaa tavaraa, mutta valkoinen on siitä se vielä parempi versio.

Jotkut haukkuvat vihreää teetä kitkeräksi, mutta se johtuu siitä että he tekevät sen väärin. Marketista löytyy ihan kelpoa vihreää teetä, osta se irtoteenä, älä pusseina. Älä kaada kiehuvaa vettä päälle, vaan anna sen jäähtyä pari minuuttia ensin. Lisäksi hauduta sitä vain 1-2 minuuttia, niin ei taatusti ole kitkerää. Etkä varmasti tarvitse siihen mitään sokeria, maku on niin mieto eikä muistuta normaalia teetä.

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja ananasta ja mahd. nesteenpoistotabletteja.

Saako raskaana ottaa nesteenpoistotabuja? Saako niitä muualta, kuin luontaistuotekaupasta tai apteekista? :)

Marketin luontaistuoteosastoilla, pienemmissäkin kaupoissa yleensä jos on mitään luontaistuotteita niin on monesti nesteenpoistajaakin. Siihen en osaa kannattaa, saako niitä luontaisversioitakaan syödä raskaana ollessa.

Uusimmat

Yhteistyössä