Apua turvaistuinvalintaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras...

Vieras
Lapset 3,5v 14kg ja 9kk 8kg. Kohta pitäisi varmaan alkaa harkita kaukalosta luopumista, kun kaukalon turvavyöt on korkeimmalla asetuksella ja alkavat pian olla liian alhaalla vauvalle.

Meillä on Klippan Triofix jossa 3,5v menee edelleen selkä menosuuntaan. Toisaalta voisi antaa isomman matkustaa selkä menosuuntaan kun hän kerran niin mahtuu, mutta toisaalta kun tuskin enää kovin kauaa mahtuu, pitäisikö panostaa kasvot menosuuntaan mahdollisimman turvalliseen istuimeen ja antaa kuopukselle tuo nykyinen selkä menosuuntaan. Ja mites hetken päästä kun se 15kg+ painoluokka saavutetaan, onko kasvot menosuuntaan turvavyöistuin turvallisempi kuin turvaistuin?

Kummalle ostaisit uuden istuimen ja millaisen?

Ostaisin isommalle palkki-istuimen, joka menee myös turvavyöistuimena esim. Cybex pallas. Jos siis suostuu käyttämään palkkia, on turvallisempi kasvot menosuuntaan kuin perinteiset turvaistuimet ja pitkä käyttöaika. Palkkia voi käyttää 9-18kg ja saa jättää pois, kun väh. 15kg.

Pienempi sais sitten istua vielä selkä menosuuntaan.

Olin kaverini Lotan kaa kesämökillä kun tämä tapahtui. Mä ja mun oltiin juomassa kaakaota, ja yhtäkkiä lattialla alkoi näkymään kengän jälkiä ympäri taloa ja sitte me nähtiin ku kengät alkoi leijailemaan ympäri taloa???? ja sitte me vaan tuijotettiin niitä kenkiä. Sitte kaapista alkoi kuulua sellainen ääni ihanku joku olis paukutellu sitä raivoissaan!! Ja todella todella raivoissaan!! Me ei uskallettu katsoa kaappia! Me mentiin nukkumaan ja sitten me kuultiin sellainen ääni että joku olisi kävellyt meidän huoneeseen. Me nukuttiin ovi.... Sitte me huomattiin musta hahmo mun vieressä ja se aneli: Help... Help no help se oli niin outoo... Sitten me saatiin tietää. Meidän mökillä oli kuollut musta mies joka aikoi kostaa sille joka sen tappoi. Ja se pyytelee kaikilta apua saadakseen rauhan. Me poltettiin koko talo. Se jälkeen sama tyyppi on joka ilta mun sängyn vieressä. Se tuijottaa mua vielä tänää

Yhteistyössä