APUA (todella huono äiti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonoistahuonoinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonoistahuonoinäiti

Vieras
Annoin lapselle äsken yli kk vanhaa muksu kuningatarpuuroa. En älynnyt katsoa päiväysmerkintää,kun ollut tossa hyllyssä käyttämättömänä,nyt iltapuuron anto oli sellainen show että ajattelin antaa jotain "harvinasita herkkua" sitten kun tyttö oli mennyt unille tajusi n katsoa päiväystä (20.6.09) Mikä on pahinta mitä lapselle voi tuosta tulla,tuleeko välttämättä mitään? Puuro oli ihan normaalin nnäköisstä. Voiko pahempaa kuin mennä masu sekaisin? Tosi morkkis nyt

Oliko päiväys viimeinen käyttöpäivä vai parasta ennen. Saapi korjata, mutta tietääkseni parasta ennen tuotteet säilyy vähintää ko päivään ja oikein säilytettyinä pitempään. Jos on viimeinen käyttöpäivä (kuten maidoissa) se on se viimeinen käyttöpäivä.

Eikö se oo että parasta ennen ei ole sama kuin viimeinen käyttöpäivä?
Maidossa on parasta ennen ja se on viel viikonki päästä hyvää, lihassa on viimenen käyttöpäivä eikä välttämättä ole enää seuraavana päivänä hyvää.

Ja noi on kyllä semmosia niinku hiutaleetki että ensin kärsii vitamiinit ja rakenne ja sit ku se on pahaa ni se tulee pois purkista omineen kun avaat sen.

Parasta ennen tarkoittaa tosiaan sitä, että se ei ole mikään viimeinen käyttöpäivä. Itse sain tuollaisen samaisen puuron BabyBiosta joskus joulun alla ja syötin siitä meidän pojalle keväällä pari lusikkaa. Ja huomasin myöhemmin että päiväys oli mennyt. Meillä ei ainakaa mitään tullut siitä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja huonoistahuonoinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mitään tuu jos purkki oli ehjä.

KITOS...Purkki oli ihan ehjä,asianmukaisesti säilytetty. kyllä tästä eteenpäin tarkistan päiväykset,toi muutenkin herkkämäsu

Jos ois ollut pahoin pilalla olis ollut luultavasti löysää litkua ja haissut niin pahalle et olisit huomannut lautaselle laittaessas et on huonoo, eli ei hätää. Ja lastenruuissa muutenkin on todella "varovaiset" päiväykset eli säilyy kauemmin oikeesti mitä sanotaan.

Ja kyllä lapsellakin on vaistot eli tuskin ihan pilaantunutta syö. Kannattaa silti varaantua että voi oksennella ja olla löysällä, mutta kun nesteytyksestä huolehtii niin pian se on ohi. Tekevälle sattuu, ja huono omatuntohan siitä tulee, mutta on niitä muillekin sattunut. esim. minä kerran kaadoin yhden purkin ja tietysti lapsi oli alla ja tököttiä valui lapsen silmiin ja itku oli kauhia ja olin varma että olin tehnyt lapsestani sokean. Mutta eipä tuolle mitään tullu.

Hassu olet:tuo on pikku juttu.Sitä sattuu.Tuon perusteella ei voi sinua,eikä ketään muutakaan sanoa huonoksi äidiksi.Turhaa morkkista tuosta kärsiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!