APUA!!! tietokone käynnistyy vain vikasietotilaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asennuslevytön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asennuslevytön

Vieras
missä voi olla vika kun eilen sammutin tietokoneen normaalisti niin nyt sanoi, että tietokonetta ei oltu voitu sammuttaa normaalisti. ei tapahdu mitään kun valitsee normaali käynnistys. mitä mun pitäs tehdä? onko kaikki koneella oleva (kuvat, media, mesehymiöt...) menetetty vai voiko ne vielä säästyä?

Onnistuuko jos avaat vikasietotilassa, muistitikku kiinni ja tallennat kaiken mahdollisen sinne? Jos meilit outlook expressissä, ota osoitteisto ym talteen, kuvat yleensäkin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleensähän kone luo sillointällöin itsekeseenkin noita palautuspisteitä. Onko kuinka uusi kone?

vajaan puolivuotta. mistä noi palautuspisteet löytää? jos niitä onnistuisi jotenkin itse kaiveleen koneelta

Ohjauspaneli -> ylläpito -> järjestelmä -> Advanced = toiseksi viimeinen välilehti -> alimpana käynnistys ja palautus -> asetukset pitäisi päästä ainakin eteenpäin.

Jos Ohjauspaneelissa on perinteinen näkymä, niin sieltä löytyy Varmuuskopiointi- ja palautuskeskus. Avaa se ja sitten kohta Korjaa Windowsin ongelmat järjestelmän palauttamisen avulla. Se availee sitä hetken, koska etsii kaikki palautuspisteet.
Pääsetkö siihen asti, että se tarjoaa suositeltua palautuspistettä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ilmeisesti ei ole perinteinen näkymä kun tuollaista kohtaa ei löydy. se löytykin toista kautta mutta näemmä se ei aukea. mitään ei tapahdu kun sen koittaa valita

Kuten sanoin, niin siinä kestää minuutti tai jopa muutama minuutti. Odottele hetki ihan rauhassa.

ilmeisesti ei ole perinteinen näkymä kun tuollaista kohtaa ei löydy. se löytykin toista kautta mutta näemmä se ei aukea. mitään ei tapahdu kun sen koittaa valita

Kuten sanoin, niin siinä kestää minuutti tai jopa muutama minuutti. Odottele hetki ihan rauhassa.

mutta eikö siitä silti pitäs aueta joku ikkuna? jo aiemmin kun monen minuutin päästä

mutta eikö siitä silti pitäs aueta joku ikkuna? jo aiemmin kun monen minuutin päästä

Ei. Kun se ikkunan aukeaminen kestää ja kestää, Windowsin outoja oikkuja kai. Jos painat uudelleen samaa kohtaa, niin se luultavammin ilmoittaa, että järjestelmän palauttaminen on jo käynnissä ja tämä ikkuna suljetaan.

Ei. Kun se ikkunan aukeaminen kestää ja kestää, Windowsin outoja oikkuja kai. Jos painat uudelleen samaa kohtaa, niin se luultavammin ilmoittaa, että järjestelmän palauttaminen on jo käynnissä ja tämä ikkuna suljetaan.

ei ilmoittanut

ei ilmoittanut

Mä tekisin niin, että käynnistäisin koneen uudelleen ja kokeilisin sitten avata suoraan sen palautuksen. Ja odottelisin tosiaan ihan rauhassa: vikasietotilassa tuo avaus kestää vielä kauemmin kuin normaalitilassa. Mulla avaa normaalitilainen Vista palautuspisteitä noin kaksi minuuttia.

ei ilmoittanut

Mä tekisin niin, että käynnistäisin koneen uudelleen ja kokeilisin sitten avata suoraan sen palautuksen. Ja odottelisin tosiaan ihan rauhassa: vikasietotilassa tuo avaus kestää vielä kauemmin kuin normaalitilassa. Mulla avaa normaalitilainen Vista palautuspisteitä noin kaksi minuuttia.

nyt yli 10min ja ei vieläkään aukea

ei ilmoittanut

nyt yli 10min ja ei vieläkään aukea

Et aika sekaisn taitaa olla. No, ala polttaa kuvia sun muuta dvd:ille ja asenna uusiksi.

Yhteistyössä