Apua tatuointiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mä haluaisin jonkun feeniks jutun, semmosen jostain kupista kohoovan, kuvaamaan juurikin tuhkasta nousua :)

Piirtää en osaa vaikka kovin tahtoisin :/

Voitteko auttaa linkittää sopivia, en ite läydä? Tai jos joku osaa piirtää, sekin ois kiva=)

Saa olla aika pieni, en mitään isoa taho.. Semmonen mikä näyttää hyvältä mustavalkeena, ehkä pienellä tehostevärillä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi pälli, mene sille TATUOIJALLE sanomaan ideas, se se oman alansa taiteilija on, ja osaa tehä kuvat. tekee kuvan sun mieltymysten mukaan.

Tääpä ei osaa :D

Siis hienoa jälkee tekee, ossaa muuten mutta sopivaa ei osaanu piirtää joten ei auta kun hankkia ite se kuva tai tyytyä toiseks parhaaseen ja se ei käy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi pälli, mene sille TATUOIJALLE sanomaan ideas, se se oman alansa taiteilija on, ja osaa tehä kuvat. tekee kuvan sun mieltymysten mukaan.

Tääpä ei osaa :D

Siis hienoa jälkee tekee, ossaa muuten mutta sopivaa ei osaanu piirtää joten ei auta kun hankkia ite se kuva tai tyytyä toiseks parhaaseen ja se ei käy.

ootko käyny kuinka monessa tatskaliikkeessä ? mee johonki toiseen paikkaan,

Ei täällä oo kun yksi.

Tää tatskaaja laittaa sen mulle kotona, saan ihan värien hinnalla, joten en kehtaa lähtee muuallekkaan. Kun vaan sen kuvan löytäs!
Toinen mulla on jo valmiina, tää vaa puuttuu :/

Ei täällä oo kun yksi.

Tää tatskaaja laittaa sen mulle kotona, saan ihan värien hinnalla, joten en kehtaa lähtee muuallekkaan. Kun vaan sen kuvan löytäs!

älä hyvä ihminen sääsät tuollaisessa asiassa. se tatuointi on tai ainakin todennäköisesti on sulla koko elämän eli vaikka maksaisit siitä tonnin niin se ei oo paljoa verrattuan kuinka kauan se sulla on. (edellyttäen ja toivoen, että elät vanhaksi!!!)

http://images.google.fi/images?q=fenix%20tattoo&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wi

tuolta löytyy vaikka mimmoisia kuvia (hymiö ei kuulu linkkiin en tiiä miksi se sinne pukkas )

Alkuperäinen kirjoittaja älä säästä:
Ei täällä oo kun yksi.

älä hyvä ihminen sääsät tuollaisessa asiassa. se tatuointi on tai ainakin todennäköisesti on sulla koko elämän eli vaikka maksaisit siitä tonnin niin se ei oo paljoa verrattuan kuinka kauan se sulla on. (edellyttäen ja toivoen, että elät vanhaksi!!!)

Siis, en osannu taas selittää :D
Mies ON AMMATTILAINEN, töissä tatskaliikkeessä ollut vuosikausia. Tekee vaan sen mulle vapaa-ajalla. Satoja kuvia tehny, todella etevä! Mutta mä en oo ollu tyytyväinen vielä yhteenkää feenikseen ja haluan että kuva on TÄYDELLINEN.

Yhteistyössä