APUA!! Tarvitsen raskaustodistuksen, vaikken pidä vauvvaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asunnoton surku.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Asunnoton surku.

Vieras
Olen ollut asunnottomana liki 2,2 vuotta nyt.. Luottotiedottomana ja työttömänä kämppää vaikea saada..

Olen majoitellut kavereiden (lähinnä kahen ystäväni luona) ja yt keväällä tapasin ihanan miehen (siltä se silloin vielä tuntui). Tulin raskaaksi ja olin ihan innoissaan, mieskin "lupautui" isäksi.

Minulla on ollut kokoajan asuntohakemus yksin itselleni vetämässä ja kun raskaudun merkkasin sinne että "mukana muuttaa syntymätön lapsi". Kuin ihmeestä pian sain asuntotarjouksen ja ehtona oli että tuon raskaustodistuksen.

Me kuitenkin miehen kanssa ehdittiin jo erota tällä aikaa sillä se paskijainen käpertyiokin takaisin exänsä kainaloon. En halua hänelle lasta. Vaikka mietinvaihtoehtoja.. Ja valitseminen niiden välillä oli vaikea, päädyin etten voi pitää lasta.

Nyt kuitenkin sain sen asuntotarjouksen ja olen käynyt puhumassa terveysneuvolassa abortista, ensi viikolla aika hoitajalle ja kirjoittaa lähetteen sairaalaan.. Olen 9+3 ..

Voinko mä siis saada raskaustodistuksen vaikka teenkin abortin? Tämä ois mun ehkä ainut mahdollisuus saada vähään aikaan kämppää.. Tiedän että se on ehkä vähän kieroa, kun teen abortin, mutta asunnottomana sitä tulee tehdyksi miltei mitä vaan!!
Olen epätoivoinen..

Voiko siis raskaustosdistuksen saada vaikkei pidä lasta, se on kysymykseni. Älkää moralisko, vaan vastatkaa kysymykseeni, kiitos.

Ei raskaustodistusta saa ellei raskautta ole todistettu, eli th ei voi sitä kirjoittaa ennen kuin sydänäänet on todettu esim. dopplerilla. Joissan kaupungeissa on myös rv-raja tuon todistuksen kirjoittamiselle, rv 12-15 ->.

Kylläpä täällä on taas niin asioista tietäviä. Mun kaveri sai todiatuksen raskaudesta jo viikolla 7. Mitäpä sitten jos joku muuten on vaikka vasta viikolla 6, niin miten se voi sitten viedä todistusta vuokrasopparia kirjottaessa? :D Mun kaverin ois pitäny semmone viiä muttei tarvinnukkaan. Miksi sitä edes pitää joillekkin tuntemattomille todistaa, joita näkee ehk sen kessan elämässään? :D

Jos ei ole lasta, et tarvitse asuntoakaan. Niin yksinkertaista se on.

Voi lol. Toivottavasti sinä ja mahdolliset lapsen e kuolette kurkkumätään ja toukat syövät silmänne. Tai joku pedari perseraiskaa teidät.

Ei mutta tuon vastauksen on pakko olla provo tai muuten olet vaan jossain pumpulilinnoissa elävä abortinvastustaja, tietämätön pikkukorkkoporvari, jonka mielestä kaikki ongelmat ratkeavat laittamalla työttömät risusavottaan tai mettätöihin.

Oletko kenties sukua Päivi Räsäselle?

Jos ei ole lasta, et tarvitse asuntoakaan. Niin yksinkertaista se on.
Vittu katotaan kun tuhkamuna ejk asuu kadulla voip olla herra lapseton sormisuussa kun me kadunkasvastit astellaan vastaan täällä on nimettömänä hyvä huudella..vaikka se kulinen k..ulli onkin syvällä siellä niin anna viriileille ihmisille rauha hakea asuntoa..ps.ed taida ymmärtää että keskenmenokin on osa elämää...tissiposki ota yhteyttä niin voit kertoa enemmän miksi vanhempasi ovat saanneet kun sinut olisi pitänyt lähettää tiedät varmasti itsekkin minne...t:

Vittu katotaan kun tuhkamuna ejk asuu kadulla voip olla herra lapseton sormisuussa kun me kadunkasvastit astellaan vastaan täällä on nimettömänä hyvä huudella..vaikka se kulinen k..ulli onkin syvällä siellä niin anna viriileille ihmisille rauha hakea asuntoa..ps.ed taida ymmärtää että keskenmenokin on osa elämää...tissiposki ota yhteyttä niin voit kertoa enemmän miksi vanhempasi ovat saanneet kun sinut olisi pitänyt lähettää tiedät varmasti itsekkin minne...t:

Yhteistyössä