Apua tarvitaan vaunujen valinnassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaunujen osto edessä ja pää on ihan pyörällä valikoiman edessä. Kirppikset, liikkeet ja netti koluttu läpi ja sopivia vaunuja en ole vielä osannut ostaa. Asumme Kuopiossa eli talvi on kylmä ja runsasluminen. Kopan tulisi olla myös riittävän iso. Kestävyys ja tukevuus olisivat plussaa. Osaisitko neuvoa mikä malli ja merkki voisi olla sopiva näihin vaatimuksiin? Briot, emmaljungat tai teuteniat haluaisimme, näissä paras laatu? Onko pehmeä vai kova koppa sinusta paras?

Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastata.

Voin suositella lämpimästi Hartan Topline -mallia.http://www.vauvatavara.net/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3004
Todella hyvät ja laadukkaat.
Itse tykkään enemmän pehmeästä kopasta, mutta se on puhtaasti makuasia.

kiitos vastauksesta, vaunut vaikuttavat hyviltä. Olisiko sinulla tai muilla kokemuksia, kummat renkaat olisivat parhaat vaihtelevaan maastoon: ilmakenno tai ilmakumipyörät? Mitä eroa näillä on?

ap

Emmaljungaa suosittelen todellakin noihin oloihin, sport rungolla ja kovalla kopalla. Koppa on tosi lämmin ja runko erittäin tukeva, isot ilmatäytteiset renkaat kulkee lumessakin hyvin. Itse olen tosi paljon tehnyt vaunulenkkejä vauvan kanssa, noilla pääsee pätkät maastossakin kätevästi. Meillä siis duo edget sport rungolla. Vaunut olleet ahkerassa käytössä 2v4kk eikä vieläkään ole kunnossa valittamista eikä ole mikään osa/kangas hajonnut tai edes kulunut. Suosittelen!

Emmaljungan Edge Duo vaunuja minäkin suosittelen. 10 kk.ta käyttöä takana ja voin sanoa,että hyvät vaunut ovat. Meidän vaunuissa on classic runko,kun en halunnut sitä kankaista korisysteemiä vaan tavallisen.

Kovakantokoppa talvivauvalle ehdoton. Renkaissa itse en ottais enään
ilmakumipyöriä vaan ihan täyskumipyörät joita ei tarvi pumppailla, liikkuvat paljon paremmin ja ketterämmin kuin ilmakumipyörät ja ovat huoltovapaat.

Yhteistyössä