APUA! Tärkeää asiaa raskaustestistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen odottaja

Vieras
Kävin gynekologilla tarkastuksessa kun menkat oli 4 päivää myöhässä, lääkärin mukaan kohdun limakalvo oli paksuuntunut (ei merkkejä alkavasta vuodosta, kystista tms.) ja kohdun yläosassa näkyi pieni piste, joka lääkärin mukaan näyttäisi alkavalta raskaudelta. Sanoi kuitenkin että odotetaan viikko ja testataan sitten, kun kerroin tehneeni vaikka kuinka monta negatiivista testiä... Muita oireita tällä hetkellä todella kipeät rinnat ja lisääntynyt valkovuoto. Normaalisti mulla on aina ollut kellontarkka kierto. Miten kauan voi kestää, ennenkuin apteekin testi näyttää positiivista???

Ehkä olet ovuloinut tällä kertaa jostakin syystä myöhemmin, eikä näy vaan vielä. Minulla meni toista viikkoa yli, kunnes tuli positiivinen tulos. Veikkaan, että tuo piste on sitä, mitä povataankin, joten onnea! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;27694848:
Apteekin oma voi kestää ikuisuuden. :kieh: Älä sillä testaa.

Käy hakee joku herkkä testi.

Olen kokeillut clearbluet ja predictorit (silloin kun menkkojen piti alkaa). Tosin tänään kun menkat on 6 päivää myöhässä, tein first sign-testin.

No sit on mahdollista, et sä oot just noita tyyppejä, joista yllä on mainittu. Joilla raskaus näkyy testissä vasta paljon myöhemmin.

Mun oma sisko on tällainen myös. Sillä on näkynyt testissä vasta, kun menkat on vähintään viikon (esikoisestaan kaksi) myöhässä.

No eipä ole ihme ettei gynekologille saa OIKEISSA asioissaaoikoja, kun wannabe-mammat ravaa ultrassa tuollaisesta syystä!
Ihan kenellä vaan ja mistä syystä vaan voi kuukautiset olla välillä myöhässä!

Yhteistyössä