APUA!Tamppoonin kanssa uimaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuotava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuotava

Vieras
voiko tampoonin kanssa mennä uimaan?
onko joku uinut?imeekö se veden ja laskee veret läpi altaassa?

joo voi perse uimaan sovittiin et tänään mennään 2 aikaa ni voi helv..menkat teki hyökkäyksen ja alko puoltuntia sit tiputtaa..
en kyllä tahtois lasten iloa masentaa et sori äiti vuotaakin..ARGH!!!!!!!!
vatun menkat tulee menee miten lystää prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
kyllä mä olen uinut tampoonin kanssa eikä ole läpi ruvennut päästelee vaikka ehkä vähän vettä imeekin.
Anna mennä vaan =)

oletko ollut pitkään vedessä?
kahen vaiheilla tässä et mitä tekee voi kökön kökkö...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mä olen uinut tampoonin kanssa eikä ole läpi ruvennut päästelee vaikka ehkä vähän vettä imeekin.
Anna mennä vaan =)

Käyt vaihtamassa vessassa välillä.

ite oon kyl uinu monet kerrat tamppoonin kanssa ilman mitään ongelmia, joku joskus aikoja sitten, oisko ollu koulun terkkari tai vastaava sanoi että ennen ja jälkeen uinnin pitäs vaa tamppooni vaihtaa.. Eikä siis oo itellä mitään ongelmaa ollu :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anna mennä vaan =)

viimeks olin puol tuntii, en muista oonko pidempii aikoi ollu. mut ton puolen tunnin jälk. oli tampoonis kyl viel reilusti varaa, vaikka oli aika runsas vuoto.

Alkuperäinen kirjoittaja sillä voi kyllä uida:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lisäksi tamponit ovat ainoa kuukautissuoja, jota voi käyttää uidessa

http://www.tampax.fi/questionsanswers2.php?topic=3&page=1&id=9

et sitten oo kuukupista kuullu?

Olen.Mutta tässä kysyttiin tamponista ja kopsasin tampaxin sivulta tuon.Valita sinne!

Voinko uida altaassa tamponin kanssa?
Kyllä vain! Tamponit ovat hyödyllisimmillään kun haluat liikkua, ja erityisesti uida, kuukautisten aikana. Voit tuntea itsesi varmaksi, sillä tamponi imee kuukautisvuodon itseensä emättimen sisällä. Jos haluat lisätä varmuutta entisestään, vaihda uusi tamponi juuri ennen uintia, sekä heti uinnin jälkeen.

http://www.obtampons.fi/faq/?topic=tampons

heh..onpa kiva ku tää on niin hyödyllinen tää palsta:)ite varasin just kylpylä hotellista huoneen ja kans kummaa huomasin että menkat on alkamassa lähiaikoina..mutta eipä sitten olekaan hätään kuhan ei satu ekat vuoto päivät just tuolle ajalle...

Eli tampoonin kanssa voi uida? Harrastan itse uintia seurassa, joten olisi lauantaina harkat, ja menkat sattuivat alkamaan.
Jos uintiharkat kestää 1,5 tuntia, niin missä vaiheessa tampooni pitäisi käydä vaihtamassa? Eli kuinka kauan yhdellä tampoonilla voi uida?
Onko se varmaa että verta ei tule vahingossakaan veteen, sillä olisi hieman noloa uiskennella kun verivana seuraa perässä...
Kiitos jos vastaatte pian!

Mä olen käyttänyt ainostaan ja vain tampooneita 20 vuoden ajan. Yöllä sekä päivällä ja myös uidessa.
Varsin ob tamponit eivät kasva pituus suunnassa, ainostaan leveyssuunnassa. Se turpoo vedessä kyllä täyteen kokoonsa, mutta vuodot pysyvät hyvin sisällä.
KOskaan ei ole ohivuotoja vedessä tullut vaikka uimassa olen käynyt useita kertoja kuukautisten aikaan.
En tiedä niistä tampakseista ja muista jotka tosiaan pituutta kasvaa, et miten ne pysyy paikoillaan.

Aina yläasteaikana kun oli menkat ja uintia niin laittoi vain tamponin, sillä selvä, ei koskaan ongelmia. Sen jälkeen olen harvoin uimassa ollutkaan, no, joskus kylpylässä.

minäkin olen menossa nyt kylpylään ja minulla on juuri siihen aikaan kuukautiset niin yritän ensinmäistä kertaa koittaa tamppoonia vedessä:) onnistuukohan se? kuin kauan pystyy olemaan tamppoonin kans vedessä?? vastatkaa pian!

Yhteistyössä