apua ...taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sss"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sss"

Vieras
eli menkkojen alusta 2 vkoa, nyt tein 3:nnen testin ja edelleen +, viiva edelleen haalempi kun testi viiva mutta ihan selkeä...ja ei ole vaalentunut..kai se edelleen se keskenmeno on....siis en tiennyt olevani raskaana edes, muusta kun että erittäin kova kiinnittymiskipu ja vuoti vertakin viikko hedelmöitytymisestä

soitin terveysapuunkin ja sanoi että mitään kaksosraskautta josta vain toinen kesketytyy ole olemassakaan...mutta kun tämä pää tekee taas tepposia...ja kohtu edelleen vihloo...muita oireita ei vieläkään ole..

varasin huomiseksi gynen...huuhhh

jotkut nyt vaan vuotaa ja on silti raskaana , ei sen tarvi olla mikään kaksoisraskaus joista toinen mene kesken.
mutta siis onko sulla vuoto jo lopunnu, eli tuli tavalliset menkat jotka meni sitte ohi? vai vuodatko vieläki?
sullahan nyt ois viikot jo 6+, eli syke pitäis alkaa näkyä, mee yksityiselle jos eivät terkkariin huoli.

Siis menkkojen alusta 2 viikkoa ja teit + testin?

jep....kun tuli varmaan varhainen keskenmeno mut kohtu jatkoi nippailuaan ja paineen tunnetta niin tein siis ekan pari päivää menkkojen jälkeen. kun tuli +, tein uuden taas 2 päivän jälkeen...paineen tunne senkun pahenee kohdussa joten tein vielä tänään kolmanne ja sama perkeleen +.... siis toki toivoisin olevani mutta en usko, kun tuli ne "menkat" runsampina vieläpä kun normit...

jotkut nyt vaan vuotaa ja on silti raskaana , ei sen tarvi olla mikään kaksoisraskaus joista toinen mene kesken.
mutta siis onko sulla vuoto jo lopunnu, eli tuli tavalliset menkat jotka meni sitte ohi? vai vuodatko vieläki?
sullahan nyt ois viikot jo 6+, eli syke pitäis alkaa näkyä, mee yksityiselle jos eivät terkkariin huoli.

joo varasin jo yksityiselle... menkat oli ekan päivän normaalia runsaammat ja sit kesti 4 pv niukkana...normi 1 + 2 pv...

Kyllä kaksoista toinen voi mennä kesken. Mä pelkäsin alkuraskaudessa sitä, kun oli mahakipuja ja vuotoa. Onneks ei mennyt ja nyt mulla on ihanat 1v tyttelit :)
Pidän peukkuja että et ole saanut keskenmenoa! :) Tule kertomaan sit miten kävi.

[QUOTE="vieras";25553317]Kyllä kaksoista toinen voi mennä kesken. Mä pelkäsin alkuraskaudessa sitä, kun oli mahakipuja ja vuotoa. Onneks ei mennyt ja nyt mulla on ihanat 1v tyttelit :)
Pidän peukkuja että et ole saanut keskenmenoa! :) Tule kertomaan sit miten kävi.[/QUOTE]

yksityisellä kävin ja mitään ultrassa ei näy. rv olisi vissiin jo 6 eli pitäs näkyä...otettiin verikoe kuitenkin ja sen tulos tulee ke.
kohdun ulkoinen vissiin saattaa olla, mut sisäultrassa ei näkyny mitään eli vauvaa tästä nyt ei ainakaan tule...=(

Yhteistyössä