M
"monna"
Vieras
Löysin kaapin kätköistä ihanan reseptin. Juuri meinattiin leipoa muksujen kanssa ja kappas.. eilisessä muutossa resepti on kadonnut.
Sen muistan että aineet oli margariini, sokeri, jauhoja, riisimuroja ja suklaata paloina. sitten taikina tangoksi ja paloiksi. Pelille ja uuniin :b
Tietääkö kukaan määriä ja lämpötilaa?
Yritin googlettaa.. huonoin tuloksin
Sen muistan että aineet oli margariini, sokeri, jauhoja, riisimuroja ja suklaata paloina. sitten taikina tangoksi ja paloiksi. Pelille ja uuniin :b
Tietääkö kukaan määriä ja lämpötilaa?
Yritin googlettaa.. huonoin tuloksin