Apua sitkeään hiivatulehdukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin mäkin ajattelin, Humektan on muistaakseni vähän kevyempää kuin Aqualan, mutta ei niillä suurta eroa kuitenkaan ole. Sen takia en käsitäkään miksi Aqualan ei mulle sovi, mutta Humektan sopii. Vielä sen verran jos ehdit vastata, niin käytitkö tuota vain pesun jälkeen, vai ihan mennen tullen vessareissun yhteydessä?

Vähän tähän jo vastasinkin, vaikka en ollut vielä huomenna sun kysymystä :) Eli illalla nukkumaan mennessä viimeisen iltapissan jälkeen pesin ja rasvasin runsaasti ja menin ilman pikkareita nukkumaan. Joskus myös kerran tai pari päivän mittaan eli vessa-pesu-rasvaus. Mutta ei mulla kyllä noin pahoja oireita ollut kuin sulla ja tulee mieleen, että voisit jonkin sortin suojarasvaustakin koittaa käyttää ennen vessassakäyntiä...

Kiitos vastauksista, yritän tuota rasvailua nyt sitten ja katson jos vielä saisin ruokavaliota muokattua niin että olis vähemmän hiivaa aiheuttavia aineita. Nyt lähden nukkumaan :)

Varmaan olet kerinnyt jo karata nukkumaan, mutta kommentoin silti jos vaikka huomenna näkisit... Eli mitä cyno-daktarinia olet käyttänyt?? Mulla ei nimittäin hiivaan tehoa mitkään puikot tai "kuulat" vaan ainut joka tehoaa on cyno-daktarinin voide, jota laitetaan asettimella sisään ja olen laittanut myös ulkopuolelle aina vähän. muistaakseni se oli 8 päivän kuuri ja joka kerta helpottanut, muiden kuurien kanssa tulee sama kuin sulla eli hetken pysyy poissa ja sitten tulee uudestaan.

Ihan sen 3 päivän kuurin olen käyttänyt, eli sen "puikkokuurin". Tai ne oli sellaisia kananmunan muotoisia, miksi niitä sitten kutsutaankin. Mutta asetinta ei saa raskausaikana käyttää, joten ei taida tulla kysymykseen noi voiteet, paitsi korkeintaan ulkopuolelle käytettynä.

Ihan sen 3 päivän kuurin olen käyttänyt, eli sen "puikkokuurin". Tai ne oli sellaisia kananmunan muotoisia, miksi niitä sitten kutsutaankin. Mutta asetinta ei saa raskausaikana käyttää, joten ei taida tulla kysymykseen noi voiteet, paitsi korkeintaan ulkopuolelle käytettynä.

mulla lääkäri antoi luvan käyttää sitä asetinta, kunhan sitä ei tunge syvälle vaan vain ohjaa asettimella rasvan "oikeaan suuntaan" (syy miksi asetinta ei saisi käyttää on se että että sillä voi pökätä kohdunsuulle, mutta tuota pelkoa ei ole jos sen laittaa vain n.1cm syvyyteen..).. Mulla oli tuo dactarinin "puikkokuuri" myös ihan turha.

kylmäpuristettu kookosöljy, sinne vaan levittelet. auttaa myös syötynä. ja maustamaton jugurtti toinen levitettynä ja syötynä. ja ruokavalio (no hiiva, no sokeri, no valkoiset jauhot)