R
Raskaana
Vieras
Nyt tosiaan tarvin kaikki vinkit. Olen raskaana rv 33, ja hiivatulehdus vaivannut pahana jo yli 2kk. Lääkärissä toki olen käynyt ja on näytteet otettu. Canesten kokeiltu, useampi kuurikin. Gyno-dactarin kokeiltu. Näiden perään yritetty myös Lactalia jotta ph pysyisi tasapainossa, sekä myöskin Femifloria. Hiiva palaa aina heti kun kuuri on ohi, eikä nuo ph:n tasapainottajatkaan siis tehoa. Nyt ei lääkärilläkään enää ollut muuta keinoa kuin Fluconazol, joka vei oireet viikoksi, mutta nyt ne on taas palanneet.
Lääkäriin toki otan taas yhteyttä, mutta olisko täällä jollain vinkkejä?
Monia juttuja olen kokeillut mitä netistä olen löytänyt, kuten että käytän vain puuvillaisia alushousuja ja pesen ne aina vähintään 60 asteessa. Syön maitohappobakteeria päivittäin, syön viiliä, juon piimää, yritän välttää sokeria ainakin jonkin verran. Raskaana ollessa vain tuntuu vaikealta ottaa ruokavaliosta kokonaan pois hiiva, sokeri ja vaaleat viljatuotteet. Tuntuu ettei sitten saisi syödä enää mitään.
Saatoin unohtaakin jo mitä kaikkea olen yrittänyt, mutta auttakaa nyt että pääsen vihdoin tästä kiusallisesta vaivasta.
Lääkäriin toki otan taas yhteyttä, mutta olisko täällä jollain vinkkejä?
Monia juttuja olen kokeillut mitä netistä olen löytänyt, kuten että käytän vain puuvillaisia alushousuja ja pesen ne aina vähintään 60 asteessa. Syön maitohappobakteeria päivittäin, syön viiliä, juon piimää, yritän välttää sokeria ainakin jonkin verran. Raskaana ollessa vain tuntuu vaikealta ottaa ruokavaliosta kokonaan pois hiiva, sokeri ja vaaleat viljatuotteet. Tuntuu ettei sitten saisi syödä enää mitään.
Saatoin unohtaakin jo mitä kaikkea olen yrittänyt, mutta auttakaa nyt että pääsen vihdoin tästä kiusallisesta vaivasta.