Apua sattuuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on käyny noin. Eivät edes lääkärissä nähneet sitä, vaikka ne yritti sillä silmävempaimella valon kanssa kattoo. Se tuli ulos, kun menin nukkumaan, ja se jotenkin ajautui silmäkulmaan ja alkoi silmään koskemaan ja se törrötti silmäkulmasta. Kokeile räpytellä ja pyörittellä silmiä. Kyllä se sieltä lopulta putkahtaa ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja hähhä:
Miten se voi revetä? :O

Se vissiin oli jo valmiiks revennyt koska se kuitenkin meni silmään ihan normaalisti ekalla yrittämällä ja sit kun suljin silmän ni alkoi kirvellä ja toinen puolikas sujahti ulos...

Varovasti hieromalla ja nappaa pinsettiotteella välillä luomesta, saattaa tarttua siihenkin. Siitä se on helppo ottaa pois.
Mulla kävi myös noin. Piilari saattaa joskus repeytyä tuolla tavalla.

ota päikkärit. mulla lähti kerran hyttynen silmästä kun nukahdin... eka yritettiin kaikki temput ja sit olin niin väsy et vaan nukahdin. kun heräsin niin se oli silmäkulmas. kuten joku toinenki kuvaili.

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Voi prkl!!! Laitoin piilaria silmään ja se repes!!! Puolet jäi käteen ja nyt en saa toista puolikasta pois silmästä!!!

Miten mä saan sen pois? :snotty:

Luin sun tekstin ja luulin hetken että sun silmä repes :laugh: :ashamed: :ashamed: Anteeks...
Mut koita paikallistaa se jämä sieltä ja raakasti topspuikolla otat sen pois... Mulla jäi joskus kanssa silmään ja silla sain aika kivuttomasti sen pois...

Yhteistyössä