APUA!sain siskonmieheltä ihmeviestejä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suttura

Vieras
auttakaa! mitä mä teen!
oltiin viikonloppuna mun miehen ja mun siskon ja sen miehen kans baarissa. sisko joutu lähtemään jo heti alkuillasta takasin kotiin lapsia hoitamaan..
loppuilllasta mulla ja mun miehellä tuli vähä kränää ja mies lähti eri baariin kävelemään. mä sit lähin jonku ajan päästä perään suutuksissani "juoksemaan" ja tää mun siskon mies lähti mun mukaan. se koko kävely matkan juoksi mun eteen ja pysäytti mut ja otti olkapäistä kiinni ja sano, että puhu mulle jos on jotain joka painaa mieltä. aikasan ku se kiusas mua ni mä lopulta puhuinkin ja itkin sen olkaa vasten ja se jopa helpotti oloa.. lopulta pääsin siitä jatkamaan matkaa ja se mun siskon mies jäi siihen..
tästä ei mennyt kauaa ku sain puhelimeen viestiä, että silla ois jotain kerrottavaa mun miehelle,että se varmaan haluias tietää. vastasin jotain tähän viestiin.. sit siltätuli että oltas joskus oltu sängyssä yhessä, siin oli joku osoitekkin, että missä, vaikka en oo ees ikinä ollut siel. ja tän suuntasia viestejä tuli useampiakin. ja näissä viesteissä ei siis oo yhtään mitään perää. mä en varmasti ikinä menis tän äijän kans sänkyyn ja pettäs mun rakasta miestä ja rakasta siskoa..
mut mitä mä teen? kerronko mun miehelle näistä viesteistä? en oo viel uskaltanut, ku mun mies on aika mustasukkanen tapaus, mutta enhän mä oo tehnyt mitä väärin. mut hirvittää, että jos se mun siskon mies sepustaa otai jo kohta ollaankin sit miehen kans avioeron edessä.
pelottaa!!! =`(

tuli aika epäselvä sepustus, mut koittakaa saaha selvää..

Odottele pari päivää jos unohtaisi kännissä lähetetyt viestit. Jos jatkaa kysy miksi tuollaisia lähettelee ja jos vielä jatkaa puhu siskon ja miehesi kanssa yhtäaikaa ja säästä viestit.

vaikeaa tästä tekee viel se että mun siskolla on tän ukon kans kaks pientä lasta.
kaikkein ihmeellisintä niissä viestessä oli että se laitto, että hällä ei oo mitään menetettävää vaikka kertoskin mun miehelle meistä. siis semmosta mikä ei pidä yhtään edes paikkaansa.
harmittaa ku menn poistaman kaikki sen lähettämät viestit jo sillon yöllä. mulla niin oksetti koko viestit etten halunnu ees säilyttää niitä, mut ois vissiin pitänyt jättää ne puhelimeen..
oksettaa vieläkin pelkkä ajatuskin niiden viesitien sisällöstä..

minä varmaan seurailisin vielä tuleeko niitä viestejä jne lisää. ja sitten jos vielä jatkuu kertoisin miehelle ja siskolle. jos sillä vähän viirannu päissään.

Älä koskaan poista mitään uhkailuviestejä!! Kaikki vaan talteen mitä on.

Jos jatkaa viestittelyä niin näytäppä viestit eka siskolle ja sitten ukollesi. Jospa siskonmies sais monon kuvan persiiseen.

Paha paikka... Toisaalta kehoittasin kertomaan sun miehellesi, mutta toisaalta.. Ehkä mä kuitenkin kertoisin, mä en haluais "salata" mieheltäni mitään. Kinkkiseksi tekee tosiaan tuo mustasukkaisuus... Mutta jos joskus siskos mies miehelles kertois ja sä et ois sanonu mitään, nii sillon ehkä nousis miehelläs herkemmin epäilyt. En tiedä.. Tee niin kuin itse parhaaksi näet :hug:

Kerro miehelles pian, ajattele mille tilanne näyttää miehesi silmissä, jos et itse kerro koko hässäkkää ja se siskon mies kertoo ne valheet sun miehelles, sulla on nyt mahdollisuus näyttää että oot rehellinen jos kerrot miehelles niistä viesteistä.
Jos olisin sinä niin kertoisin,
mulle kävi niin että pojan kummi setä yritti iskeä minua monta kuukautta, se kävi kylässä kun mies oli töissä ja puhu aika levottomia, sekä laitteli viestejä mulle jotka ei jättäneet mitään arvailejun varaan, ei ollut mitään syytä miksi olisin mieheltäni sen salannu vaan kaikki viestit näytin ja kerroin aina kun se oli käyny meillä, millään tavalla en antanut sen miehen kuvitella että oisin kiinnostunut siitä, olin vielä raskaana ja sanoin sille suoraan ettei minua kiinnosta kuin oma mies, pari kuukautta meni ennen kuin se mies usko. Oma mieheni ei paljon epäillyt minua koska olin hänelle täysin rehellinen koko ajan.
Joten olen sitä mieltä et kerro miehelles.

Yhteistyössä