APUA, reidet aivan jumissa!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan pulassa

Vieras
Kävin torstaina jumpassa, suht kevyt tunti jolla olen ollut aiemminkin, mutta nyt tehtiin enemmän etureisiä ja pakaroita kuin mitä aikaisemmin. Mulla meni siis noi etureidet ihan totaalisen jumiin. Seuraavana aamuna tuntui ihan kuin ne olis revenny! Eikä yhtään ole helpottanu, päin vastoin! Olen venytellyt ja kävellyt/liikkunut nyt kaikki päivät töissä. Mutta siis olen tosi tuskissani, liikkuminen on ihan tuskaa! Onko tämä normaalia??!!! Ennekin on paikat saattanu olla pari päivää jumissa, mut ei ikinä näin!

Odotan kolmatta lasta, mutta ihan alussa, joten en usko sillä olevan merkitystä.

Osaisko joku auttaa, kiitti!

pikkasen vaan liikaa rasitusta tottumattomalle. se menee viikossa ohi, eikä siihen ole mitään lääkettä. venyttelyt nyt kannattaa muutenkin, mutta ei siitä apua tohon vaivaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja bodaaja:
pikkasen vaan liikaa rasitusta tottumattomalle. se menee viikossa ohi, eikä siihen ole mitään lääkettä. venyttelyt nyt kannattaa muutenkin, mutta ei siitä apua tohon vaivaan ole.

Eli, pitäis mennä viikossa ohi? Uskallanko mennä sinne tunnille ens torstaina? Normaalisti siellä tehdään enemmän yläkroppaa ja salillakaan en tee reisiä, joten ehkä johtuu siitä... Mut esim. spinnigissä mulle ei tuu reidet lainkaan kipeiksi, joten siitä olen päätelly ettei niiden nyt ihan rapakunnossa olis pitäny olla!
Hitto, ku on nyt hankala olla...

tiedän, se on inhottavaa. mä oon salilla käynyt jo 2 vuotta ja saan silti siellä reidet helposti kipeeksi. ne onkin ainoot mitkä enää saa kipeeksi. kyl se viikossa helpottaa, vaikka nyt tuntuu ettei koskaan :D
sinne tunnille vaan, siitähän sen tietää että se vaikuttaa kun reidet tulee kipeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja bodaaja:
tiedän, se on inhottavaa. mä oon salilla käynyt jo 2 vuotta ja saan silti siellä reidet helposti kipeeksi. ne onkin ainoot mitkä enää saa kipeeksi. kyl se viikossa helpottaa, vaikka nyt tuntuu ettei koskaan :D
sinne tunnille vaan, siitähän sen tietää että se vaikuttaa kun reidet tulee kipeeksi.

Toivottavasti mä en sit joudu lähtemään pyörätuolilla sieltä kotiin :)

Kiitti sun vastauksista!

Yhteistyössä