Apua! Rehtori tulee meille käymään! :O *muoks* tai siis piti tulla. :/

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Ollan siis vasta muutettu ja tyttö aloittaa syksyllä koulun täällä uudessa paikassa. Ilmoitin muutostamme koulutoimen johtajalle huhtikuun alussa, josta tietoa ei sitten välitetty eteenpäin uuteen, eikä myöskään siihen kouluun, johon tyttö olisi mennyt, ellei olisi muutettu.

Soitin sitten tänään uuden koulun rehtorille henkilökohtaisesti ja kysyin, että onko meidän tyttö sinne kouluun ilmoitettu, kun meille ei ainakaan ole tullut mitään papereita, paitsi vanhasta koulusta tuli kutsu terveystarkastukseen..
No eipä ollut mitään tietoa siellä mistään.

Rehtori sitten otti osoitetiedot ja henkkarit, sekä lupasi laittaa asian kondikseen.
Lopuksi lupasi tulla joku päivä kotimatkalla piipahtamaan kun kerran saman kadun varrella asustellaan.. :D Tuomaan siis näitä papereita ja juttelemaan. :)

Pitääkö sille keittää kahvit ja pyytää peremmälle? Mä oon niin huono tällasissa.. En oo mikään kodin hengetär ja tosi vaivautunu aina ja meen ihan sekasin ja muutun blondiks. :D

Eli siis mun mielestä tääkin pikkujuttu oli alotuksen arvonen asia. :D

Keitä kahvit varmuuden vuoksi ja osta vaikka kaupasta sellasta pakastepullaa minkä voi äkkiä kypsentää uunissa tai sit keksiä tai jotain kumminkin.

Sit voit kysyä, että maistuisko kahvi vai onko sillä kova kiirus tms.
Tulee kahville jos tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi huomaavaisesti tehty rehtorilta. Älä liikaa stressaa tapaamista, rehtori on varmasti ihan rento tyyppi, kun tällaista ehdotti :)

juu, kyllä se ihan rennolta sedältä kuulosti puhelimessa. :)
eniten mä varmaan stressaan sitä, että meille ei mahdu sisään, kun kakarat on roudannut kaikki lelunsa ulko-oven eteen. :whistle:
No ei, en mä oikeen tiiä itekään. Mä vaan oon tällanen pohjimmiltaan ujo. Ja jo sana REHTORI kuulostaa aika pelottavalta. :saint:

Mulla ei tulisi mieleenkään stressata jonkun rehtorin vierailua. Myönnän että en ole niin cool ettenkö siivoaisi ja hakisi lähikaupasta parhaita pipareita jos Tarja Halonen olisi tulossa käymään, mutta muut yllätysvieraat saisivat tyytyä sekaiseen asuntoon ja kuiviin känttyihin jos tulisivat noin pikaisella ilmoituksella.

eipä tullut rehtori koskaan käymään, eikä tuonut mitään papereita edes postilaatikkoon.
Meidän tyttöä ei ilmeisestikään haluta kouluun. :(
Mihinköhän sitä siten seuraavaks soittelis? Tietääkö joku opettajaihminen, että millos se henkilökunta palaa takaisin töiden pariin? Millon on sopivaa olla taas yhteydessä siihen uuten kouluun? :/

Opet palaa kouluun sitten kun oppilaatkin, rehtorit ja koulutoimsiton henkilökunta (sivistysjohtaja ja toimistohenkilöt) palaavat varmaan enemmin. Kaupungin keskus tietää, eli kannattaa soittaa sinne.

Mä ainakin soittaisin sinne koulutoimenjohtajalle/sivistysjohtajalle uudemman kerran ja voisinpa muutaman närkästyneen sanan sanoa...! Aika uskomatonta touhua sekä kaupungilta/kunnalta että koulun rehtorilta?!! Ala nyt toimia hyvä ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Nyt sitten 50pv päästä huomasit, ettei tullutkaan??? !!!!

hän ei sanonut mitään päivää, koska tulee. ja mä en ole ennustaja. ajttelin, että varmaan tulee siinä kesäkuun aikana. no eipä tullut. on varmaan unohtanut koko homman. ja nythän heillä on kesäloma, että tuskin vastaa siihen työnumeroonsa, joka mulla on.

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:

hän ei sanonut mitään päivää, koska tulee. ja mä en ole ennustaja. ajttelin, että varmaan tulee siinä kesäkuun aikana. no eipä tullut. on varmaan unohtanut koko homman. ja nythän heillä on kesäloma, että tuskin vastaa siihen työnumeroonsa, joka mulla on.

Varmaankin käynyt silloin, kun ette ole olleet kotona.
Pitää varmaan odotella elokuun alkua.

Varmaankin käynyt silloin, kun ette ole olleet kotona.
Pitää varmaan odotella elokuun alkua.

voi olla, mutta aika ihme, ettei ole sitten niitä papereita laittanut postilaatikkoon.

soittelen elokuun alussa uudelleen koululle. luulisi siellä jonkun olevan paikalla silloin.
rehtori silloin sanoi puhelimessa, että koulu alkaa 12.8 kello 9. siinä on kaikki tieto mitä mulla on. onko kaikilla muilla jo tiedossa se, mille luokalle lapsi menee (A, B, C...)?

soittelen elokuun alussa uudelleen koululle. luulisi siellä jonkun olevan paikalla silloin.
rehtori silloin sanoi puhelimessa, että koulu alkaa 12.8 kello 9. siinä on kaikki tieto mitä mulla on. onko kaikilla muilla jo tiedossa se, mille luokalle lapsi menee (A, B, C...)?

No mutta ei nämä jututu ole todellakaan rehtorin ongelmia, jos oikein ajatellaan. Sinun tehtäväsihän se on hoitaa asiat AJOISSA kuntoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:

No mutta ei nämä jututu ole todellakaan rehtorin ongelmia, jos oikein ajatellaan. Sinun tehtäväsihän se on hoitaa asiat AJOISSA kuntoon...

onko sulla jotain ymmärtämisvaikeuksia? olenhan mä yrittänyt hoitaa asiaa jo huhtikuussa koulutoimen kautta. tuloksetta. sitten otin yhteyden rehtoriin, kun oltiin mutettu toukokuussa. mitään ei taaskaan tapahtunut. kuinka monta kertaa mun tätä asiaa pitää mielestäsi selvittää, ennen kuin se vika on jossain muualla?

Yhteistyössä