Apua! Raskaustestit.. clearblue vs. marketti

Haluaisin saada mielipiteitä (Kyllä olen menossa ensi viikolla lääkäriin) mutta että pääsisin tästä pienestä jännityksestä.. Tein siis eilen normi marketti raskaustestillä ja tuloksena oli kaks suht näkyvää viivaa. Mutta tänään kun tein clearblue raskaus testillä tuloksena oli ei raskaana? Kuukautiseni ovat siis noin viikon myöhässä.. Lopetin pillereiden käytön muutamia kuukausia sitten ja nämä olivat ensimmäiset kunnolliset kuukautiset niiden jälkeen. Mitä mieltä olette, raskaana vai ei?

Joitakin oireita on ollut esim. väsymystä, huonovointisuutta, outoa valkovuotoa melkein kokoajan, pientä mahakipua (maha tuntuu vähän puutuneelta ja pistelee) yms.
 
Ei ne testit kyllä yleensä näytä kahta viivaa jos raskaushormonia ei olisi päässyt kroppaan, itse testasin myös marketin ja perään clearbluen, molemmat näytti kyllä raskaana.. Itse varmaan tekisin vielä uuden marketin testin ja kävisin varmistamassa asian lääkärissä niinkuin näköjään menetkin :) testit voi kuitenkin näyttää negaa vaikka olisi raskaana, ei toisinpäin, jos olen oikein ymmärtänyt, eli pitäisin kyllä raskauden mahollisuutta yllä.
 

Yhteistyössä