APUA.raskaana,maha sekaisin koko ajan..mikä rauhoittais?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "battimanni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"battimanni"

Vieras
siis mulla on maha sekasin koko ajan,ihan ilmaa kiertää mahassa vääntäen joka ruuasta=(
Ruisleipä,kurkku ja muutama sellainen minkä tiedän aiheuttavan närästystä oon jättänyt pois
mutta tuntuu kaikki ruoka pistää kiertämään..
menee oikeesti hermot muutenkin on paha olo,tiedättekö yhtään mikä rauhoittais mahaa?

[QUOTE="vieras";22111723]oletko kokeillut olisiko A, B tai AB tuotteista apua (asidofilusjugurtit yms)?[/QUOTE]

En ole,elikä gefilus yms tarkoitat?
jättänyt maidot yms pois kanssa.
pitää kipaista kauppaan ostamaan noita ja kokeilla.

[QUOTE="battimanni";22111752]elä nyt sano noin "itku"..tulen oikeasti kanssa hulluks kun maha sekaisin koko ajan eikä mistään meinaa tulla mitään=([/QUOTE]

ja pakko vielä lisätä et olen käynyt sen 5 kertaa lääkärissä tän asian takia ja puhunut joka ikisessä neuvolassa tästä ja kaikki on oikeasti vastannu että voi voi.

Joo sama vaiva, pahaa oloa, oksettaa, närästää ja paska lentää.. En ymmärrä mistä tämä johtuu, varmaan osittain rautakuurista, mutta pakko kai se on kärsiä sekin. Toivoisin vaan, että kaks kuukautta menee nopeasti ja pääsen synnyttämään. Tätä se ihana raskaus on..hah, esikoisen raskausaika oli todellakin helppo.

närästykseen apua saattaa saada apteekin käsikauppatuotteista. itsellä tosin eivät ole auttaneet, joten lääkäri määräsi reseptillä närästyslääkettä. tämän lisäksi olen närästyskohtauksen tullessa juonut vesilasillisen ruokasoodalla. auttaa.

mulla oli alkuraskaudessa myös vatsa sekaisin, mutta se meni ajan kanssa ohi. ja jos ei mene, niin neuvottelisin lääkärin kanssa esim. imodium-lääkkeen käytöstä.

Mun täytyy nyt myöntää, että olen hieman kade :ashamed: Mulla taas on vatsa niin kovalla, että toimii kahdesti viikossa |O Olen jopa vetänyt tavallisia maitotuotteita ripulin toivossa, mutta ei auta. Mulla siis paha laktoosivamma.

Kannattaa syödä relatapletteja, maitohappobakteeria ja tutkimusten mukaan on myös hyväksi lapselle ja lapselle sitten syntymän jälkeen jatkaa tipoilla, saattaa ehkäistä korvatulehduskierrettä. Ja siitä on kovasti hyötyä jo että äiti raskausaikana syö niitä.

Yhteistyössä