Apua, raskaana ja ruskeaa vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
rv nyt 29 ja juuri huomasin että pikkuhousuihin vuotanut jotain ruskeaa. Ei ole valkovuotoa, enemmän veren tyyppistä. Mutta ei tuo vertakaan ole.
Ei sitä paljoa ole.... soitanko ambulanssin vai seuraanko vain tilannetta?

Ja juu, kannattaa soittaa äippäpolille ja teenkin sen kohta. Miun on vaan pakko saada itseäni ensin vähän rauhoiteltua.

Järki sanoo että tuskin on hätää kerran kipuja ei ole eikä kunnon verta tule. Vauva on ollut tänään hiljainen, mutta liikkuu kuitenkin.
Seksiä ei ole harrastettu eli mistään sellaisesta ei vuoto tule.

soita neuvolaan tai synnytyssairaalaan, voit käydä tarkistamassa että kaikki on hyvin. vaadi sitä!!!!!voi olla jotain häikkää tai sitten synnytys on alkamassa tai sitten ei mitään. tai jos olette harrastaneet miehen kans seksiä

Mulla oli raskauksissa monestikin pientä vuotelua, syynä ärhäkkä kohdunsuu, josta aina joskus vuoti ruskeaa tai veristä vuotoo. Mulla ei ollut vaarallista, mut ohan se hyvä tarkistuttaa, ihan oman mielenrauhankin säilymiseksi...

soitan kyllä heti kun saan itseni rauhoittumaan vähäsen. rv 17 asti oli vuotoja, mutta ne johtuivat siitä kun istukka oli kohdunsuulla ja nyt se on ajat sitten noussut selän puolelle ylös eikä vuotoja ole ollut aikoihin.

Vauva on ollut normaalia hiljaisempi tänään, mutta pieniä liikkeitä on kuitenkin tuntunut.

Seksiä ei olla harrastettu.

Kiitos teille

t. ap

Soitin. Jos ei vuoto runsastu tai muutu punaiseksi voi olla rauhassa kotona. Mutta jos tulee enemmän tai ihan punaista verta niin sitten heti näytille.

Pitäkää peukkuja ettei sitä enempää tulisi. Omassa neuvolassa ei enää vastattu, ne lähtee perjantaina aikasemmin pois. Soitin siis ihan äippäpolille

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soitin. Jos ei vuoto runsastu tai muutu punaiseksi voi olla rauhassa kotona. Mutta jos tulee enemmän tai ihan punaista verta niin sitten heti näytille.

Pitäkää peukkuja ettei sitä enempää tulisi. Omassa neuvolassa ei enää vastattu, ne lähtee perjantaina aikasemmin pois. Soitin siis ihan äippäpolille

sanoitko siitä, että vauva on olut normaalia hiljaisempi tänään?

En tajunnut sanoa kun ei se kätilö mitään kysynyt. voi kakka..... tän takia mun pitäisi aina ensin rauhoittua ja miettiä asia ennenkuin soitan mihinkään. Muutan jotain jää sanomatta.... Pitääkö mun nyt soittaa sinne uudestaan?
Vauva on kuitenkin liikkunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mee suoraan käymään siellä äippäpolilla ja voit vähän liiotella ettet o tuntenu liikkeitä. pliis mene, ku mun omat kokemukset on ollu niin huonoja!!!!

joo sit saat kuulla sydänäänet tai ne voi jopa ultrata...

Mulla oli samanlaista vuotoa rv32. Olin pari päivää tarkkailussa, mutta onneksi ei ollut vakavaa. Johtui kuulema kohdunsyyn kypsymisestä. Ja muuten synnytyksen käynnistyttyä mulla tuli tosi paljon verta samasta syystä. En tosin tiennyt tuollaisen olevan mahdollista, joten sain kamalan paniikkisätkyn kun jokaisen supistuksen kanssa lorahti verta. Hyviä vointeja ja toivotaan, että verenvuoto loppuu!!

Niin, ja jäi sanomatta se, että kyllä minä sinuna menisin kuitenkin ihan omankin mielenrauhan takia käymään äippäpolilla. Kyse on kuitenkin sinusta ja sinun lapsestasi ja se on tärkeää. Ei ikinä kannata ajatella, ettei kehtaa!!

Menen varmasti jos yhtään tulee kipuja tai vuoto lisääntyy. Mutta sinne sairaalaan on matkaa 60km eikä mulla just nyt ole autoa tässä. Joten ei niin vaan lähdetä käymään....
Mutta takuuvarmasti lähden jos tulee kipuja tai enemmän vuotoa.

Mutta kiitos teille. Menen nyt sänkyyn herättelee vauvelia jos suostuisi liikkumaan niin saisi itselle edes vähän paremman olon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tajunnut sanoa kun ei se kätilö mitään kysynyt. voi kakka..... tän takia mun pitäisi aina ensin rauhoittua ja miettiä asia ennenkuin soitan mihinkään. Muutan jotain jää sanomatta.... Pitääkö mun nyt soittaa sinne uudestaan?
Vauva on kuitenkin liikkunut.

Kyllä minusta sinun kannattaa mainita tuosta vauvan hiljenemisestä, jos vauvan liikkuminen on kerran selvästi aiempaa vähäisempää.

Yhteistyössä