APUA rakkauskirjeen kirjoittamiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poropeukalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poropeukalo

Vieras
Onko täällä ihmisiä, jotka vielä kirjoittelevat ihan oikeita perinteisiä kirjeitä? Avomieheni on kolmen viikon työmatkalla kaukana pohjoissuomessa ja haluaisin lähettää hänelle jonkinlaisen rakkauskirjeentapaisen sinne arkea piristämään... Ongelmana on että olen aivan SURKEA kirjeitä kirjoittamaan, etenkin sellaisia hempeitä. Tässä olen jo kaksi päivää kynä kädessä istunut ja ei vaan oikein tunnu onnistuvan. :/ Apuja siis kaivataan! Mitä kirjoittaisin? Ajattelin että joku kaunis runo tai tarina voisi myös olla ihan kiva? Jos joku olisi niin ystävällinen että osaisi minua opettaa tai laittaa vaikka valmiita kauniita runoja ja ajatuksia, olisin kiitollinen! :)

rakkausrunot.fi, sieltä löytyy runoja. Ja jos et kirjettä saa aikaan niin mene ostamaan tai askartele kortti ja siihen runo vaikka tuolta rakkausrunoista. Tai sitten jonkun hempeen laulun sanat tms. Nyt on vielä ystävänpäiväkin tulossa joten kaupoissa on ihania kortteja ja askartelutarvikkeita.

Kiitoksia linkistä, täytyy käydä selailemassa josko jotain sopivaa löytyisi! :) Muutaman "luonnoksen" olen saanut aikaiseksi ja niissä nimenomaan noita omia ajatuksia suoraan päästä paperille, mutta kun ne kertaalleen läpi lukee niin lähinnä alkaa naurattamaan.. Jotenkin en osaa tunteita paperille vuodattaa niin että ne kuulostaisivat siltä miltä niiden olisi tarkoitus kuulostaa. Jotenkin tulee kamalan väkinäistä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Poropeukalo:
Kiitoksia linkistä, täytyy käydä selailemassa josko jotain sopivaa löytyisi! :) Muutaman "luonnoksen" olen saanut aikaiseksi ja niissä nimenomaan noita omia ajatuksia suoraan päästä paperille, mutta kun ne kertaalleen läpi lukee niin lähinnä alkaa naurattamaan.. Jotenkin en osaa tunteita paperille vuodattaa niin että ne kuulostaisivat siltä miltä niiden olisi tarkoitus kuulostaa. Jotenkin tulee kamalan väkinäistä. :/

Nämäpä ne on juuri niitä ihania ja aidoimpia lukea :)

T: Armeijaleskivuodenkin aikoinaan kihlattunsa kanssa elänyt, sinä aikana tuli yksi jos toinenkin rakkauskirje lähetettyä ja saatua.

Ajattelin kysyä että meinaako porukka järkkäillä ohjelmaa ystävänpäivälle miehekkeen kanssa? Meillä olisi tarkoitus viedä lapset illaksi hoitoon mummolaan ja viettää sitten romanttinen saunailta. Itse ostin jo kuohuvat sun muut illanviettoa varten, ja kirjoitin kullalle oikein imelän rakkauskirjeen... Kirjeeseen kirjoittelin ihan vain ajatuksiani yhteisestä elämästämme ja tunteistani kyseistä ukkoa kohtaa. Aapeelle vinkiksi... <3

Yhteistyössä