APUA poika 2v söi 6 närästyslääkettä mitäs nyt???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Onkohan haittaa?

Mulla tulee jo yhdestä näräslääkkeestä mahasekasin ja ripuli että onkohan nyt tuollakin tiedossa ripulia??
onko jotain muuta?

söi siis 6 rennietä =(

Ainoa oikea tapa toimia on soittaa välittömästi:

Myrkytystietokeskus

Denna sida på svenska | This page in english

Avoinna 24 t/vrk
puh. (09) 471 977 (suora) tai (09) 4711 (vaihde)

(normaalihintainen puhelu)

Myrkytystietokeskus vastaa kaikkina viikonpäivinä, ympäri vuorokauden äkillisten myrkytysten ehkäisyyn ja hoitoon liittyviin kysymyksiin. Keskus palvelee koko maata puhelimitse. Neuvontaa annetaan yleisölle ja terveydenhuollon ammattilaisille. Lisäksi keskus toimii tarvittaessa tietolähteenä viranomaisille ja tiedotusvälineille. Myrkytystietokeskuksessa ei hoideta potilaita eikä tehdä myrkkymäärityksiä

Tuosta määrästä ei yhdellä kertaa tule mitään.Meillä pääsi esikoinen 2vuotiaana syömään paljon enemmän ja monenlaisia lääkkeitä; vaarallisimmat oli sydänlääkkeet, mutta onneksi selvisi ilman ongelmia.Lääkäritkin ihmettelivät ettei tullut tokkuraisuutta kummempaa oireilua.

Mun 1,5 v veti aikoinaan koko pienen paketillisen Rennietä.

Soitin myrkytystietokeskukseen, mutta Renniet on kuulemma ihan vaarattomia. Ilmavaivoja/ripulia voi tulla, meidän teräsvatsalle ei tullut sitäkään. Ja lapsi oli onnensa kukkuloilla kun oli löytänyt äidin käsilaukusta "nannaa" ja saanut ihan rauhassa syödä niitä samalla kun katsoi telkkaria ja äiti teki ruokaa :xmas:

Yhteistyössä