Apua,pliis alkuraskauden vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Tein plussan kp 26/28 ja nyt tuli pientä vaaleanpunaista vuotoa. Ei siis mitään tosi veristä. Mutta kiinnittymisen jälkeenkin voi toki verta tulla, mutta voiko muutenkinsen jälkeen. Kiinnittyminen oli oireistapäätellen alkuviikosta..mitä tää nyt on? En taas halua pettyä

Pakko kyllä sanoa, että pieni vaaleanpunainen vuoto noin alussa ei välttämättä kerro siitä että kaikki on kunnossa. En ylipäänsä tekis mitään testejä, ennen kuin menkat on selkeästi myöhässä, että vältytään turhilta pettymyksiltä. Kiinnittymisvuoto tulee siinä ovulaation jälkeen, eikä noilla päivillä, jos on tullakseen.

Ei sitä pysty sanomaan kummasta se veri tulee, kun paperiin pyyhkii. Mut yleensä tuollainen pieni vuoto on harmitonta. Itse vuotelin sellaista rusehtavaa vuotoa jostain 6+ viikolta joitakin viikkoja eteenpäin, molemmissa raskauksissa, mitkä olivat lopulta yliaikaisia, kun lapset syntyivät.

En halua masentaa mutta mulla pieni vuoto tuossa vaiheessa ei ollut hyvä merkki, kemiallinen raskaus (tai tosi varhainen km) siitä kierrosta tuli. Menkat oli viikon myöhässä ja haaleaa plussaakin jo ehti näyttää mutta se siitä. Kaksi kertaa nyt olen ollut kunnolla raskaana ja näissä ei mitään vuotoa missään vaiheessa. Mutta tämä on tietty yksilöllistä. En sinuna ehkä toivoisi liikoja vielä tässä vaiheessa niin ei sitten tarvitse kovasti pettyäkään.

Mulla kaks tervettä tyttöstä ja molemmista ollu alkuraskaudesta vuotoo, esikoisesta juurikin tuollaista pientä vuotoo tossa vaiheessa ja kuopuksesta tuli suunnilleen noilla main "menkat" (en tajunnu olevani raskaana) ja sit siitä n. kk päästä tuli taas "menkat" ajallaan (en vieläkään tajunnu et oon raskaana, näitten valemenkkojen takia). sen jälkeen ei sit tullu enää veristä vuotoo ja tosiaan molemmat raskaudet "päättyneet" normaaleilla viikoilla synnytykseen ja molemmat lapset terveitä.

Yhteistyössä