E
Ellottaa
Vieras
Pk:ssa on aivan outo miespuolinen hoitaja. Hänestä on tehty useita valituksiakin johdolle ja ihan työntekijöidenkin taholta.
Olen naimisissa ja lapseni aloitti hoidon hiljattain.
Nyt tuo ukko laitto mulle mun henk.koht. Sähköpostiin pyynnön perustaa googletili ja liitti minut omaansa.
Onko tämä teistä ok???
Ajatellaan jos joku naispuolinen hoitaja laittaisi teidän miehelle vastaavaa vapaa-aikana mieheni henk.kohtaiseen yhteystietoon. Sellaiseen mikä pitäisi olla päiväkodilla vaan tiedossa yleisiä asioita varten ja asioihin, jotka liittyy lapsen hoitoon.
Mitäs tekisitte?
Mua ahdistaa ja pelottaakin jo se äijä.
Hän on tehnyt rikkeitä joiden vuoksi varmaan työpaikkansa jo nyt vaakalaudalla.
En varmana vie lastani ma hoitoon vaan otan yhteyttä johtajaan.
Jos mitään ei nyt aidosti tapahdu niin voinko tehdä jotain muuta? Kuten ilmoittaa poliisille rikosilmoituksen merkeissä, nimikkeenä ahdistelu ja kotirauhan häirintä.
Vai kuinka?
Olen naimisissa ja lapseni aloitti hoidon hiljattain.
Nyt tuo ukko laitto mulle mun henk.koht. Sähköpostiin pyynnön perustaa googletili ja liitti minut omaansa.
Onko tämä teistä ok???
Ajatellaan jos joku naispuolinen hoitaja laittaisi teidän miehelle vastaavaa vapaa-aikana mieheni henk.kohtaiseen yhteystietoon. Sellaiseen mikä pitäisi olla päiväkodilla vaan tiedossa yleisiä asioita varten ja asioihin, jotka liittyy lapsen hoitoon.
Mitäs tekisitte?
Mua ahdistaa ja pelottaakin jo se äijä.
Hän on tehnyt rikkeitä joiden vuoksi varmaan työpaikkansa jo nyt vaakalaudalla.
En varmana vie lastani ma hoitoon vaan otan yhteyttä johtajaan.
Jos mitään ei nyt aidosti tapahdu niin voinko tehdä jotain muuta? Kuten ilmoittaa poliisille rikosilmoituksen merkeissä, nimikkeenä ahdistelu ja kotirauhan häirintä.
Vai kuinka?