Apua pikaisesti, huutiksen korotusautomaatti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittelija

Vieras
Pitääkö mun syöttää tuohon "tarjoa" -kenttään siis se maksimisumma, minkä olen valmis maksamaan vai korottaako huutis automaattisesti ensin minimisummalla?

Auttakaa, en ole aiemmin käyttäny tuota huutista. Siellä on nyt huuto, jossa lähtöhinta 4 e. Minimikorotus 1 e. Laitanko tuohon "tarjoa" -kenttään siis 10 e suoraan vai miten?

Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:
Pitääkö mun syöttää tuohon "tarjoa" -kenttään siis se maksimisumma, minkä olen valmis maksamaan vai korottaako huutis automaattisesti ensin minimisummalla?

Auttakaa, en ole aiemmin käyttäny tuota huutista. Siellä on nyt huuto, jossa lähtöhinta 4 e. Minimikorotus 1 e. Laitanko tuohon "tarjoa" -kenttään siis 10 e suoraan vai miten?

Laitat kympin jos olet valmis kympin maksamaan. Eikä hinta kuitenkaan välttämättä nouse kuin sen euron

Höh. Eihän. Kun korotus lukee siinä tuotekuvauksessa! Eli jos tuotteesta voi aina tarjota euron enemmän kuin edellinen, niin silloin tarjousautomaatti korottaa vaan eurolla siihen kymppiin saakka. Jos siis laitat hinnaksi kympin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:

Laitat kympin jos olet valmis kympin maksamaan. Eikä hinta kuitenkaan välttämättä nouse kuin sen euron

Ok. Tuhannet kiitokset!!!!

Eli laitat siihen sen summan minkä enimmillään olet valmis maksamaan siitä tuotteesta ja muistat laittaa sen huutomaatti rastin siihen sitten. Automaatti korottaa huutoasi aina sen minimi korotuksen verran kerrallaan.

Eli jos tuote nyt 20e ja olet valmis maksamaan 50e, minimi korotus laitettu 2e niin
laitat siihen että 50e ja sen huutomaattirastin, niin korottaa heti sinun huutosi 22 euroon.
Jos joku käy tarjoamassa jotain niin korottaa sitä automaattisesti aina tuonne 50e asti

Kiitos avusta. Ei näköjään auttanut tuo korotusautomaatti, jollain muullakin oli korotusautomaatti ja oli valmis tarjoamaan yli 10 euroa, joten mun huuto ei edes näy. No ei se mitään :) Kiitokset teille, jatkossa osaan käyttää korotusautomaattia sitten ilman apuakin :)

Yhteistyössä