Apua paypalin kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Olen mennyt naimisiin ja sukunimeni on vaihtunut. Pankissa siis näkyy eri sukunimi, kuin paypalissa, onnistuuko maksaminen silti? Muistelen joskus lukeneeni, että nimien pitää vastata toisiaan, enkä nyt tiedä mitä tehdä kun ebaysta haluaisin ostaa tuotteen. Pitääkö minun tehdä kokonaan uusi paypaltili ja siirtää vanhalta tililtä rahat sinne ja jos pitää niin miten tuo siirto onnistuu?

[QUOTE="Iki-ihana";28971778]Paypalin ohjeista löytyy ohjeet nimenvaihtoon. Tarvitsevat kopion esim. uudesta passista.[/QUOTE]

Mulla ei ole muita uusia kortteja kuin kelakortti...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28971770:
Ei tuolla ole mitään merkitystä.
Minkä kohdan tuossa ajattelit olevan ongelma?

Onko siis ihan varma tieto, että onnistuu maksu vaikka näkyy eri nimi? Uskaltaiskohan sitä nyt kokeilla ostaa...

Onko siis ihan varma tieto, että onnistuu maksu vaikka näkyy eri nimi? Uskaltaiskohan sitä nyt kokeilla ostaa...
Jos käytetään tuota rahansiirtoa niin eikö se raha siirretä erikeeen sinne pp:n tilille? Jos rahaa on tilillä niin tottahan maksu onnistuu. En nyt ihan hiffaa mitä siirrät ja missä vaiheessa.
Vai veloittuuko ostos pankkitililtä automaattisesti vai miten tuo menee?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28971798:
Eikö tuo selviä ihan kokeilemalla samantien?

Tuo rahansiiroilla puljaaminen on muutenkin turhaa. Minä olen rekisteröinyt PayPaliin luottokortin jolta veloitukset lähtevät automaattisesti.

Tokihan voi kokeilla, mutta sitten tuleekin negatiivinen palaute, kun ei saakaan tuotetta lunastettua... :/ Mä en halua hommata luottokorttia, mieluummin teen tilisiirtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28971842:
Eikö siis voi tehdä niin että ensin siirrät rahat pp:n tilille ja sitten vasta menet ostoksille? Silloinhan tilillä on jo rahaa.

Kylläpä tunnen itteni viisaaksi... :D Eihän sillä nimellä oo muuta väliä, ku siinä vaiheessa jos siirtäs pankkitililtä tuonne paypalille rahaa. Mulla on kuitenki paypaltilillä rahaa, joten tein koko alotuksen ihan turhaan. Pitää vaan jossain vaiheessa kokeilla muuttaa nimeä tuolla paypalissa, ettei tarvi uutta tehdä. :)

Yhteistyössä