H
"huolestunut"
Vieras
Oon 14-vuotias poika ja oon huomannut, että mulla on molemmilla puolilla kaulaa korvien alla patit. Ne on niiku, ku korvanlehestä aika takaanta pari cm alespäin , siinä päänkääntäjä lihaksen takana ja tuntuu, et Se jatkuu Sen päänkääntäjä lihaksen alle ja tuntuu myös , kun oikein kaivaa niin kaulan edessä ja ku avaan suun niin Se liikkuu kaulan eessä, mutta ei sielä sivussa. Ne on kovat ku luut eikä muljuu. Viinirypäleen muotoset ja kokoset. Lääkäri on vuoden 2014 aikana painellut kaulani todella monta kertaa ja viimeks kasiluokan terveystarkastuksessa elokuussa, eikä mitää ollu. Myöskii sairaan hoitja on kokeillu syys kuussa ja taas ei mitään. Ja kun kävin näyttämässä lokakuussa terveydenhoitajalle koulussa ku huomasin sen ite vast silloin ja Se sano, et Se on jänne. Mut mun mielestä ei oo. Myös mun pikkuveljellä on vissii ihan samassa kohassa tollanen. Pelkään kuitenkin, et toi on pahanlaatunen imusolmuke. Tuntuuko muilla tuossa kohtaa mitään? Selitys oli ehkä epäselvä, ette välttämättä senkään takia löydä, eikä sitä huomaa kovin helposti.