Apua, pakko päässä läskeistä eroon ku ihmiset kattoo että ootan toista lasta...! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamiska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamiska

Vieras
Käytiin miehen porukoilla ja he totesivat että jaa, sinähän taidat oottaa jo toista lasta...siis voi helv :( ja mulla synnytyksestä aikaa kolme viikkoa!!!
Kertokaa hyviä ja TOIMIVIA laihdutusvinkkejä ku en googlesta löydä! :(
Miten saitte itsenne taas hoikiksi? Onko nesteenpoisto pillereistä apua? Kertokaa jotain, oon oikeasti mieli maassa.....
ei mahdu mitkään vaatteet ja ku peilistä kattoo niin hävettää....:(

vinkkejä siispä :)
kiitos!

Onpa olleet aika tahdittomia anoppi ja appiukko, ei kenenkään maha palaudu raskaudesta kolmessa viikossa. Anna tommosten heittojen olla ja keskity vauvaan, imetysaikana ei saa laihduttaa eikä se vielä tuossa vaiheessa muutenkaan tee hyvää. Anna elimistölle aikaa palautua ihan rauhassa.

Anna kuule katsella! :)

Meillä kuopus oli 1kk ikäinen, kun esikoisen kummisedän vanhemmat oli kaupassa katsoneet mua ja sitten kysyneet Ei kai tuo odota jo kolmatta? :D

3 VIIKKOA??? :laugh: :D hei ihan oikeesti älä viitti! mulla on yli 2v ja mua luullaan odottavaksi, enkä ihmettele. Mulla on lievästi ylipainoa mutta olen saanut äidin vartalonmallin, eli maha pullottaa tosi herkästi ja läski kertyy sinne.
Sä olet JUURI synnyttänyt. Ei pahalla mutta naurettavaa tollanen panikointi tossa vaiheessa. Reipastus nyt! Halloo :wave:

Imetys on ollut mulla ihan älyttömän tehokas laihduttaja. Molemmista raskauksista on kilot karisseet jälkitarkastukseen mennessä, vaikka etenkin toisesta tuli todella paljon painoa. Kiinteytynyt olen aika huomaamatta, en ole tehnyt kummankaan raskauden jälkeen mitään erityisiä kiinteytysliikkeitä tai jumpannut mitenkään mutta hyvin on vatsamakkarat palautuneet ja häipyneet. Imetys polttaa niin hirveästi, ainakin minulla poltti.

Mulla yli 3v synnytyksestä ja kiitos pallomahan kuulen kanssa noita raskauskommentteja. Kyllä ne loukkaa kieltämättä. Nyt olen keväästä asti laihduttanut vähitellen. Olen muuttanut ruokailutottumuksiani ja alkanut kuntoilla maltillisesti enemmän. Tähtään sellaiseen pysyvämpään muutokseen, en halua mitään kaalikeittoihmediettejä tms joilla hetkellisesti paino laskee. Nyt on -5kg ja olen yhden vaatekoon jo pienempi, tavoitteena vielä n. 10-15kg.

Joten ap, ei kun mietit ruokavaliotasi terveelliseksi ja alat kuntoilla. Vatsalihas ja keskivartalon lihasten treenausta. Ei millään ihmekikoilla saa pitkäaikaisia ratkaisuja aikaan. Tämä on ainakin minun mielipiteeni. :) Älä ole liian ankara itsellesi, olet niin vasta synnyttänyt, on niiden muiden häpeä jos tuollaisia puhuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
3 VIIKKOA??? :laugh: :D hei ihan oikeesti älä viitti! mulla on yli 2v ja mua luullaan odottavaksi, enkä ihmettele. Mulla on lievästi ylipainoa mutta olen saanut äidin vartalonmallin, eli maha pullottaa tosi herkästi ja läski kertyy sinne.
Sä olet JUURI synnyttänyt. Ei pahalla mutta naurettavaa tollanen panikointi tossa vaiheessa. Reipastus nyt! Halloo :wave:

Moi sinulle, sama tapaus täällä B) . Kiva käydä lomalla syömässä kaljan kanssa kun näyttää siltä kun olis viimesillään. Toivottavasti sattuu joku totinen palstalainen näkemään :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en imetä joten voin siis laihduttaa....
ei tuu maitoa :(

anna vauvan olla rinnalla ja juo kovasti nestettä jos sitä maitoa alkais tulemaan!enkä sano tätä siksi että haluaisin arvostella mut kun imettää kilot lähtee kuin itsestään=)

Multa on useamman kerran kysytty et oonko raskaana =) "vauva" on 2v, eikä olla vielä toista yrittämässä... em ole näistä uteluista loukkaantunut, pikemminkin huvittaa kysyjän nolous kun kerron sen olevan vaan läskiä =) vähän itsetuntoa kehiin naiset!

Yhteistyössä