Uskaltaako vielä syödä? Miksei netissä ole mitään ohjeita tähän?
noooor 21.11.2014 #2 Riippuu mitä lihaa ja minkä kokoinen pala. Jauhelihaa ja kanaa en söisi. Kunnon pala paistia niin söisin toki.
Riippuu mitä lihaa ja minkä kokoinen pala. Jauhelihaa ja kanaa en söisi. Kunnon pala paistia niin söisin toki.
Incommunicado 21.11.2014 #3 Itse asiassa jollekin toiselle oli käynyt sama ja löysin joltain englanninkieliseltä sivustolta vastauksen: ei uskalla.
Itse asiassa jollekin toiselle oli käynyt sama ja löysin joltain englanninkieliseltä sivustolta vastauksen: ei uskalla.
noooor 21.11.2014 #4 Edelleenkin riippuu täysin lihapalan koosta. Ison paistin pitää sulaa useita tunteja.
vierass 21.11.2014 #5 Mittaa sen lämpötila. Jos on alle 10 astetta, niin uskaltaisin käyttää. Kinkku varmaan olisi vielä sisältä jäässä, vaikka olisi yön yli ollutkin.
Mittaa sen lämpötila. Jos on alle 10 astetta, niin uskaltaisin käyttää. Kinkku varmaan olisi vielä sisältä jäässä, vaikka olisi yön yli ollutkin.
Incommunicado 21.11.2014 #7 Alkuperäinen kirjoittaja noooor: Näytä alkuperäinen viesti Edelleenkin riippuu täysin lihapalan koosta. Ison paistin pitää sulaa useita tunteja. Click to expand... Ne oli sellaisia ohueksi hakattuja pihvejä.
Alkuperäinen kirjoittaja noooor: Näytä alkuperäinen viesti Edelleenkin riippuu täysin lihapalan koosta. Ison paistin pitää sulaa useita tunteja. Click to expand... Ne oli sellaisia ohueksi hakattuja pihvejä.
"koi" 21.11.2014 #8 Kyllä mä olen syönyt eikä koskaan ole mitään tullut. Monesti otan illalla sulamaan pöydälle ja teen seuraavana päivänä vasta ruoan.
Kyllä mä olen syönyt eikä koskaan ole mitään tullut. Monesti otan illalla sulamaan pöydälle ja teen seuraavana päivänä vasta ruoan.