Siis ku eilen illal istuin täs koneel ni yhtäkkiä ruutuun pamahtaa neljä eri tyyppiä jotka on lisännyt mut heidän meseensä.Siis neljä ja ihan yhtäaikaa..
No mä painoin jokaisen kohdalla vaan et peruuta,koska en usko tuntevani mitään kakka_kakkasta,lililililindaaaa ym.mitä nyt olikaan..Kysyin mieheltä ja se meinas et ei kai nyt virukset noin "käyttäydy"..mut mitä tää sitten on?Nyt kun kirjauduin koneelle niin samat pamahti taas ruutuun,vai johtuiko siitä että painoin peruuta?Mitä mun pitää painaa kun en halua niitä mun meseen.Ainoo vaihtoehto on peruuta taikka älä näytä tälle henkilölle olevasi onlinessa..Entä jos en halua koko tyyppejä mun meseen??Ennen sentään sai itse valita et otatko kutsun vastaan vai nou..
Mut mitä hittoa tää on?Tuli mieleen kun aiemmin silloin menin siihen lankaan ja klikkasin s.postis sitä et haluan nähdä ketkä ihmiset on torjunu mut..se virus-mikä nyt olikaan..Laitoin sen salasanan..Mut heti kun kuulin tosta et onki virus niin muutin salasanani melko vaikeasti arvattavaksi..