apua!!! Onko ketään helsinkiläistä paikalla??!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ollaan täällä seaside hotellissa, just lyllersin kaupungilta tänne (rv33) ja nyt tarviis löytää tästä läheltä joku hyvä ruokapaikka, mukana neiti 5v, ette osais auttaa!!
Neiti 5v menee varmaan just nukkumaan. Tilaa hotellin ravintolasta huoneeseen.
Eipä tuota kovin tunnu väsyttävän...
Eli ajattelit pe-iltana lähteä 5v lapsen kanssa keskustaan (?) ravintolaan. No, ehkä jos on nukkunut päiväunet, mutta Suomen ravintoloissa kyllä teitä katsotaan kieroon. Paitsi Töölössä on italialainen perheravintola Villetta, tyypillisen välimerellinen meininki, siellä on perheitä illallakin. Ruoholahdessa myös ok-ravintoloita. Itse en menisi lapsen kanssa keskustaan ravintolaan tähän aikaan.
No sitähän minä kyselinkin että onko tässä lähellä jotain hyviä ravintoloita mihin mennä? Niin ei tarviis sinne keskustaan mennä. Toi meijän neiti on aika tottunu maailmanmatkaaja mut tää mun raskaus olotila vaan hivenen nyt rajottaa tätä liikkumista...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja naitu neiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
Ravintola Colorado
Simonkatu 6
On erikseen lasten lista. On ollut ihan ok. TexMex tyyppistä ruokkaa. Sitten eli aivan lähellä Albeltinkatu 38, ravintola Rivoletto.
Ja väki juubassa koulujenpäättäjäis viikonloppuna klo 21 jälkeen, mene sinne nyt neitien kanssa, halo!
Ja suomennos maalaiselle kiitos!!
Porukät on kännissä. Menkää kunnon ravintolaan tai sitten pikasesti johonkin kiinalaiseen.

Hotlan respassa osaavat kertoa lähipaikat.

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja naitu neiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
Ravintola Colorado
Simonkatu 6
On erikseen lasten lista. On ollut ihan ok. TexMex tyyppistä ruokkaa. Sitten eli aivan lähellä Albeltinkatu 38, ravintola Rivoletto.
Ja väki juubassa koulujenpäättäjäis viikonloppuna klo 21 jälkeen, mene sinne nyt neitien kanssa, halo!
Ja suomennos maalaiselle kiitos!!
Nuoret ihmiset käyttävät alkoholia keskustan ravintoloissa todella runsain mitoin näin viikonloppuna, jolloin koulut päättyvät ja kesäloma alkaa, eli ovat humalassa, tai pikemminkin kännissä kun käet. Ei siellä pienet lapset ole muuta kuin tiellä

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja naitu neiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
Ravintola Colorado
Simonkatu 6
On erikseen lasten lista. On ollut ihan ok. TexMex tyyppistä ruokkaa. Sitten eli aivan lähellä Albeltinkatu 38, ravintola Rivoletto.
Ja väki juubassa koulujenpäättäjäis viikonloppuna klo 21 jälkeen, mene sinne nyt neitien kanssa, halo!
Ja suomennos maalaiselle kiitos!!
Porukät on kännissä. Menkää kunnon ravintolaan tai sitten pikasesti johonkin kiinalaiseen.

Hotlan respassa osaavat kertoa lähipaikat.
Ja se kunnon ravintola on? Sitähän minä tässä yritän perätä...
 
Friidu
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ollaan täällä seaside hotellissa, just lyllersin kaupungilta tänne (rv33) ja nyt tarviis löytää tästä läheltä joku hyvä ruokapaikka, mukana neiti 5v, ette osais auttaa!!
Neiti 5v menee varmaan just nukkumaan. Tilaa hotellin ravintolasta huoneeseen.
Eipä tuota kovin tunnu väsyttävän...
Eli ajattelit pe-iltana lähteä 5v lapsen kanssa keskustaan (?) ravintolaan. No, ehkä jos on nukkunut päiväunet, mutta Suomen ravintoloissa kyllä teitä katsotaan kieroon. Paitsi Töölössä on italialainen perheravintola Villetta, tyypillisen välimerellinen meininki, siellä on perheitä illallakin. Ruoholahdessa myös ok-ravintoloita. Itse en menisi lapsen kanssa keskustaan ravintolaan tähän aikaan.
Ehkä ne maalta Stadiin muuttaneet katsoo kieroon, mutta nehän asuu Hesassa eikä Stadissa. Muuten en voi ymmärtää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja naitu neiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä:
Ravintola Colorado
Simonkatu 6
On erikseen lasten lista. On ollut ihan ok. TexMex tyyppistä ruokkaa. Sitten eli aivan lähellä Albeltinkatu 38, ravintola Rivoletto.
Ja väki juubassa koulujenpäättäjäis viikonloppuna klo 21 jälkeen, mene sinne nyt neitien kanssa, halo!
Ja suomennos maalaiselle kiitos!!
Porukät on kännissä. Menkää kunnon ravintolaan tai sitten pikasesti johonkin kiinalaiseen.

Hotlan respassa osaavat kertoa lähipaikat.
Ja se kunnon ravintola on? Sitähän minä tässä yritän perätä...
Ja minä neuvo että kysy respasta, ne tietävät.
 

Yhteistyössä