Mulla on välillä nielemisvaikeuksia sairauteni vuoksi. Edellisestä läheltäpiti-tapahtumasta on aikaa pari vuotta. Nyt join glögiä ja meinasi koitua mun kohtaloksi... Huh, kun tärisyttää.
Huh! Mikä sairaus tuommosta aiheuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Mulla on välillä nielemisvaikeuksia sairauteni vuoksi. Edellisestä läheltäpiti-tapahtumasta on aikaa pari vuotta. Nyt join glögiä ja meinasi koitua mun kohtaloksi... Huh, kun tärisyttää.
ei oo naurun asia, voi tukehtua vaikka omaan sylkeensäAlkuperäinen kirjoittaja ai:voiko glögiin tukehtua??
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä tulee just noita ärsyttäviä nielemisvaikeuksia :snotty: Iskee paniikki.
Mulla on ms:n lisäksi myös tuo kilpirauhasen vajaatoimintakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä tulee just noita ärsyttäviä nielemisvaikeuksia :snotty: Iskee paniikki.
Näkyykö tuo labroissa vai miten todetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä tulee just noita ärsyttäviä nielemisvaikeuksia :snotty: Iskee paniikki.
Niinpä. Mäkin kyllä tiedän et vaikka en heti saa nieltyä niin kohta pystyn. Silti joka kerta tulee paniikki olo :snotty: "Tyhjän"nieleminen on mulla kaikkein vaikeinta ja tosiaan joskus pillerit jää kurkkuun kiinni..Alkuperäinen kirjoittaja auryn::hug:
Siksi siis multa otettiin kilpirauhaskokeet ihan ekana... Vaan niissä ei ollut mitään.
Mullakin vetää ihan veteläksi häiriön jälkeen, vaikka tiedän etten tukehdu. Saati että oisin tukehtumassa... Se on vaan jotain niin järkyttävän inhottavaa ja vaikeeta :/
Hui ms:tauti ei oo niistä mukavimmista sairauksista, muutamalla ystävällä on se. Kaikilla ihan eri asteisina.Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Mulla on ms:n lisäksi myös tuo kilpirauhasen vajaatoimintakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä tulee just noita ärsyttäviä nielemisvaikeuksia :snotty: Iskee paniikki.
Juu elämänlanka jo kirjoittikin et verikokeissa näkyy. Mulla ultrassa nähtiin myös suurentunut kilpirauhanen.Alkuperäinen kirjoittaja HiukanObeesiRouva:Näkyykö tuo labroissa vai miten todetaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja välillä tulee just noita ärsyttäviä nielemisvaikeuksia :snotty: Iskee paniikki.
Mulla on semmosta et nenän kautta ei pysty hengittämään ja suun kautta pystyy hengittämään sillai haukkoen ja siltikin tuntuu ettei saa kunnolla happea. Semmonen tukkonen olo.Alkuperäinen kirjoittaja mulla näin:onko kellään ollut silleen et yhtäkkiä kurkku menee jotenkin aivan kuin umpeen,ei saa vedettyy henkee ollenkaan ihan vaan pikkusen pihisee.pakko vaan pinnistellä ja menee jonkun aikaa enenkuin aukee ja saa vedettyä kunnolla happea.mulla on tollasia ollut ja on aivan kauheeta!