Apua, olin neuvolassa ja mulla kuulema liimatulpa irtonut jo tai on irtoamassa, hän sanoi että nyrkkisääntö että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25556490]Pakko kommentoida tähän ketjuun sitä mitä olen ihmetellyt jo aikasemminkin monessa otteessa. Mikä ihme siinä on että aikuisten ihmisten pitää tarkotuksella nussia pilkkua jos joku kirjoittaa yhdenkin sanan väärin. Kyllä nyt jokainen järkevä aikuinen tajuaa mitä sillä sanalla haetaan takaa vaikka se ei just nyt pilkulleen oikein oliskaan.

Joko ihan tahallaan "ymmärretään" väärin jotta voidaan vittuilla, tai sitten te olette henkisesti jotenkin jälkeen jääneitä kun ette tajua asian ydintä. Veikkaan kuitenkin että ihan tahallaan vaan vittuilette kun joku henkilö niin ärsyttää. Olis kiva tietää että käyttäydyttekö samalla tavalla tuolla normielämässä että tahallaan ymmärrätte väärin jos joku huonosti suomea puhuva tulee teille juttelemaan? Minulla on ollut työpaikkalla työkavereina ulkomailta suomeen muuttaneita ihmisiä jotka ovat asuneet täällä monta kymmentä vuotta mutta silti puhuvat hiukan huonosti kun suomenkieli ei heidän oma äidinkielensä ole. Ei ole ikinä tullut mieleenikään ruveta heille siitä vittuilemaan tai tahallaan ymmärtämään kaiken puhutun väärin.

Kertoo kyllä aika paljon ihmisen luonteesta tuollainen käytös mitä tässäkin ketjussa taas harrastetaan.[/QUOTE]

Puhut asiaa.

Limatulppa - Mikä ihana puheenaihe.

Itselläni meni molemmissa raskauksissa limatulppa n. 24h ennen syntymää, mutta kyllä minä molemmissa kävin neuvolassa ja shoppailemassa kävellen :) Siis limatulpan irtoamisen ja syntymisen välillä, toisen lapsen kanssa käytiin shoppailemassa stokkalla joulutarvikkeita rattaita työnnellen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: InCase
Nyt vaan pistät sen armaan miehesi tekemään hankintoja ja olemaan mukana muutoinkin oikeissa odotusasioissa - eli nyt ei paljoa sinua auta se, että "miehesi kylvää viiden sadan euron seteleitä taivaan tuuliin helikopterielle ja sairaaloille", mikäli se tarkoitus oikeasti on olla valmiina varusteiden kera vauvaa varten :).

Limatulppa lähtiessään voi saada aikaiseksi myös todella nopean lähdön, nim.merk. kokemusta todellakin on pikaisesta vauvatoimituksesta limatulpan lähdön tiimoilta :). Ylimääräinen sähellys pois kokonaan, koeta hyvä ihminen jo rauhoittua seesteisemmäksi, jotta jaksat ottaa syntymän ihmeen vastaan.

Mies hommiin. Nyt!

te joilla synnytys alkanut kävelyllä tai muun fyysisen rasituksen myötä: ettekö te normaalisti liiku tms? Mä kuljen joka päivä rattaiden kanssa kävelyllä. Käytän autoa n. 2krt viikossa. Ja nyt viimeisen raskauden aikana tein fyysisiä hommia koko raskauden ajan. Siis kaikkea ylimääräistä, remontointia, sisustamista, pihan muokkausta. Ja 3pv ennen laskettua aikaa siivoin kaksi huushollia llattiasta kattoon. Kaikki raskaudet menny yli tai laskettuun päivään. Niin että mietin vain oletteko huonokuntoisia vai miksi kävely ja rattaiden työntely jotenkin rohkaisisi synnytystä =)

No sitten se syntyy---> pääsemme Iltalehdelle:D heh, vitsi, visti. No mä luulen ei ole väliä, ambulanssia saa tilata ja helikopteria vaikka jos oikeasti syntyy:D. Ja kun mun mies vielä lahjoittaa jotain 500e, en muista miten usein, eli joku lahjoitus näile sairaalan helikoptereille, että kyllä voi kerrankin käyttää siitäkin hyväksi:kieh:

Koita nyt oipetella kirjottamaan jo pikkuhiljaa.