APUA!!!! Niska niin jumissa ettei pää käänny eikä käsi nouse!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jumittaa

Vieras
Siinäpä se. Ihan kamalalle tuntuu. Niskaa särkee ja vihloo! Tuossa vaan sängyn pohjalla makailin jo hereillä,kunnes yhtäkkiä tuntui pistosja sitten tuntui siltä että joku meni lukkoon. Nyt pää ei käänny oikeelle eikä käsi nouse kunnolla!! Onko kenelläkään kotihoito-vinkkejä? Otin buranan ja voltarenia hieroin kipukohtaan. Tosin voltaren ei kyllä auta yhtikäs mitään. Huomenna ois kekkeritkin,mutta eikai sitä voi minnekään lähtee kun pää ei käänny!! Autollakaan en pysty ajamaan,kun vihloo,pistelee eikä pää käänny!
Apuja?!!

Voltaren ja mobilat ovat pelkkä julmaa pilaa.. Mene lääkäriin ja pyydä lihasrelaksantteja, niiden kanssa saatu kunnon lepo auttaa kyllä siihen että pääset huomenna juhlimaan. Minulla todella kovat hartiakivut lähtivät lihasrelaksantti levolla hyvin pois ja sain itseni siihen kuntoon että pääsin kuntosalille treenaaman lihaksistonkin kuntoon.

Mulla saattas itseasiassa ollakin noita relaksantteja vielä jossain kaapin pohjalla,jos oikein muistan.. Olen kassatyössä ja joskus sain noita relaksantteja niskojen jumituksiin. Kiitti muistutuksesta!!! :) Nyt pitäs vaan taipua kaappeja kaivamaan,auh!

Yhteistyössä