Apua nään huomenna yhden äidin eka kertaa, auttakaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
hitsi että ahistaa... oon kirjotellu yhden äipän kanssa mihin tutustuin tällä palstalla. huomenna sitten on sovittu että nähdään livenä... ei hitto että mua pelottaa... mitä mä osaan puhua ees, oon jotenki niin muuttunu epäsosiaaliseksi ku vaan kotona kaksin vauvan kans... miks on semmonen tunne, niinku ois menossa treffeille... että kelpaanko mä ees sille kaveriksi...

=) Mene vain, tekee hyvää välillä nähdä uusia naamoja!
Ja toinen äiti varmaan palstalla illalla sitten kirjoittaa, että huh kun jänskättää, vatsa jo kuralla ;) heheee

Sittenhän se selviää kun näette, käykö jutut yksiin. Lapsista keksii aina puhumista, itse olen saanut paljon ystäviä äiti-ihmisistä lasten syntymän jälkeen. Rohkeasti vaan.

voi kuule. monesti tavannut nettituttuja äitejä :) ja kyllä se juttu luistaa jos on vähänkään yhteistä säveltä. Nopeasti sen huomaa jos ei ole yhteistä :)
Menet vaan itsenäsi - ja voihan se olla että tapaamasi äiti on tosi puhelias , jolloin juttua syntyy ! :)

Mä oon käyny tapaan muutamaa äippää keihin oon täältä saanu yhteyden...harmi vain että ei sitten oikeen oo juttu luistanu ja ei oo saanu pidempi aikasta kaveria/ystävää. Toivotaan että teillä synkkaa :D

elä huoli me kaikki tunnetaan niin. olen tavnnut tämän palstan kautta ihan tuntemattomia ja kyllä jännitti.. mutta olet vain oma itsesi.. puhut jos huvittaa ja et puhu jos ei huvita.. se on ymmärrettävääkin että eka tapaaminen on kankea yleensä..

Ihan samat fiilikset ollu mullakin, kun yhteen äitiin tutustuin netin kautta silleen että vaihdettiin s-postia. Aattelin että minkälaisen kuvan se on miusta kirjoitusten perusteella saanu, ja pettyykö sit jos en vastaakaan sitä kuvaa jne.

Muakin jännittäis :/ Sikspä en uskallakaan tavata ja tutustua täällä, tyydyn möllöttämään vaavin kaa kahdelleen. Tosiaan sekin, että jos toinen kuvittelee sut erilaiseksi ja pettyy... :/

Yhteistyössä