Apua, mulle tapahtui äsken jotain ihan kamalaa :S kädet tärisee vieläkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja apsi deisi:
Piti vielä onnitella.. joten ONNEA!!
Mulla vaan mennyt ohi että mikä paikka se oli/on? Koska aloitat työt?

Tänks :) En nyt halua mahdottomasti eritellä, mutta sellanen "pikkupomo" yhteen puljuun :D Työt alkais sitten ens syksynä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

Tänks :) En nyt halua mahdottomasti eritellä, mutta sellanen "pikkupomo" yhteen puljuun :D Työt alkais sitten ens syksynä.

Onks sulla aiempaa kokemusta esimiestöistä, tai onko muuten vastaavan alan duunia, kuin olet tehnyt aiemmin? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun yritän kartoittaa omia mahdollisuuksiani uuteen työhön.

Muutama sata kiloa onnea!! :flower:
minäkin jännäsin, kun tämäntyyppiset stoorit kiinnostavat mua, ja olinkin pistänyt sinne ketjuun että usein tällaiset emämunaukset voi kääntyä voitoksi työnhakukuvioissa. Kerrankin voi sanoa että mitä minä sanoin.
täytyypä tulla palstalle raportoimaan, jos itsekin vielä joskus uskaltaisi kunnon töitä hakea.
Palstalla on selvästikin onnea tuova vaikutus. Mammaenergia varmaan tekee sen...

Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh!:

Onks sulla aiempaa kokemusta esimiestöistä, tai onko muuten vastaavan alan duunia, kuin olet tehnyt aiemmin? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun yritän kartoittaa omia mahdollisuuksiani uuteen työhön.

Joo on, mutta nyt oon ollu parisen vuotta perehdyttäjänä yhdessä toisessa puljussa.

Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Onnea! Minkäalan hommia?
minä kun luulin että sä haluat,hait yliopistoon opiskelemaan, sekoitankohan johonki muuhun sitten :)

Kaupan ja hallinnon alalta. Ja hain joo kauppikseenkin tänä keväänä, heinäkuussa tulee ne tulokset.

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
Muutama sata kiloa onnea!! :flower:
minäkin jännäsin, kun tämäntyyppiset stoorit kiinnostavat mua, ja olinkin pistänyt sinne ketjuun että usein tällaiset emämunaukset voi kääntyä voitoksi työnhakukuvioissa. Kerrankin voi sanoa että mitä minä sanoin.
täytyypä tulla palstalle raportoimaan, jos itsekin vielä joskus uskaltaisi kunnon töitä hakea.
Palstalla on selvästikin onnea tuova vaikutus. Mammaenergia varmaan tekee sen...

Kiitos ja ilman muuta tulet sitten raportoimaan, niin saadaan jännätä porukalla ;)

Joo on, mutta nyt oon ollu parisen vuotta perehdyttäjänä yhdessä toisessa puljussa.

Eli toivoa on (ehkä ) mullakin :D Tuntuu, ettei mikään oo meinannut tärpätä sen jälkeen, kun vaihdoin vähän "alempiarvoiseen" duuniin, kun pidin sitä parempana vaihtoehtona kuin työttömyyttä. Nyt ei ole tullut ainoatakaan haastattelukutsuakaan vastaaviin töihin kuin mitä tein ennen :(

[/quote]

Eli toivoa on (ehkä ) mullakin :D Tuntuu, ettei mikään oo meinannut tärpätä sen jälkeen, kun vaihdoin vähän "alempiarvoiseen" duuniin, kun pidin sitä parempana vaihtoehtona kuin työttömyyttä. Nyt ei ole tullut ainoatakaan haastattelukutsuakaan vastaaviin töihin kuin mitä tein ennen :(

[/quote]

tää on raastava ongelma monelle. Työttömät tuppaa menemään ohi ainakin tietyissä tilanteissa. Työttömyysturvallekaan ei voi niin vain "siirtyä" työelämästä, jos ei budjetti kestä kolmen kuukauden karenssia.

Näin jälkikäteen voisi sanoa, että jos on hyvä paskanpuhuja (=osaa vakuuttaa haastattelijalle että on oppinut nykyisessä työssä sitä ja tätä mistä on hyötyä juuri tätä paikkaa haettaessa) niin on aika hyvät tsäänssit :D

Näin jälkikäteen voisi sanoa, että jos on hyvä paskanpuhuja (=osaa vakuuttaa haastattelijalle että on oppinut nykyisessä työssä sitä ja tätä mistä on hyötyä juuri tätä paikkaa haettaessa) niin on aika hyvät tsäänssit :D

Tai sit pitäs vaan osata mainostaa itteensä ihan helevetin paljon enemmän jo hakemuksissa, kun ei pääse haastatteluihinkaan saakka, vaikka pätevyys on hyvä, silti toiset menee edelle ihan suoraan koulunpenkiltä :( Tuo kovasti kehuminenkin tuntuu sillä tavalla "pelottavalta" ajatukselta, että mä pelkään että jos liikaa kertoo omasta osaamisestaan niin jätetään heti oman onnensa nojaan uudessa duunissa, vaikka kaikki tarvitsisi ainakin jonkunlaisen perehdytyksen kun tulevat uuteen paikkaan. Yleensä kuitenkin joka paikassa on omat käytäntönsä jne. Mä olen nyt kahdessa viimeisessä paikassa jäänyt oikeastaan kokonaan paitsi perehdytyksestä, eli ehkä olen kehunut itseäni liikaa haastattelussa, vai olenko vain ajautunut huonoon paikkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
[/quote=Ohhoh!"]

tää on raastava ongelma monelle. Työttömät tuppaa menemään ohi ainakin tietyissä tilanteissa. Työttömyysturvallekaan ei voi niin vain "siirtyä" työelämästä, jos ei budjetti kestä kolmen kuukauden karenssia.[/quote]
Sanos muuta, ei kai siinä muukaan pian auta kuin jättäytyä kokonaan pouis työelämästä, monet firmat kun palkkaa ihmisiä vain työkkärin kauttaa että saisivat jotain tukia :kieh: