J
joku vaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:mitä siinä alkuperäisessä oli väärin?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1741593
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaan:mitä siinä alkuperäisessä oli väärin?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1741593
Alkuperäinen kirjoittaja apsi deisi:Piti vielä onnitella.. joten ONNEA!!
Mulla vaan mennyt ohi että mikä paikka se oli/on? Koska aloitat työt?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Arvasin heti että näin tää tarina tulee päättymään :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja apsi deisi:Piti vielä onnitella.. joten ONNEA!!
TänksEn nyt halua mahdottomasti eritellä, mutta sellanen "pikkupomo" yhteen puljuun
Työt alkais sitten ens syksynä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh!:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja apsi deisi:Piti vielä onnitella.. joten ONNEA!!
TänksEn nyt halua mahdottomasti eritellä, mutta sellanen "pikkupomo" yhteen puljuun
Onks sulla aiempaa kokemusta esimiestöistä, tai onko muuten vastaavan alan duunia, kuin olet tehnyt aiemmin? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun yritän kartoittaa omia mahdollisuuksiani uuteen työhön.
Alkuperäinen kirjoittaja anu:Onnea! Minkäalan hommia?
minä kun luulin että sä haluat,hait yliopistoon opiskelemaan, sekoitankohan johonki muuhun sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bonja:Muutama sata kiloa onnea!! :flower:
minäkin jännäsin, kun tämäntyyppiset stoorit kiinnostavat mua, ja olinkin pistänyt sinne ketjuun että usein tällaiset emämunaukset voi kääntyä voitoksi työnhakukuvioissa. Kerrankin voi sanoa että mitä minä sanoin.
täytyypä tulla palstalle raportoimaan, jos itsekin vielä joskus uskaltaisi kunnon töitä hakea.
Palstalla on selvästikin onnea tuova vaikutus. Mammaenergia varmaan tekee sen...
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh!:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja apsi deisi:Piti vielä onnitella.. joten ONNEA!!
Onks sulla aiempaa kokemusta esimiestöistä, tai onko muuten vastaavan alan duunia, kuin olet tehnyt aiemmin? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun yritän kartoittaa omia mahdollisuuksiani uuteen työhön.
Joo on, mutta nyt oon ollu parisen vuotta perehdyttäjänä yhdessä toisessa puljussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh!:Eli toivoa on (ehkä ) mullakinTuntuu, ettei mikään oo meinannut tärpätä sen jälkeen, kun vaihdoin vähän "alempiarvoiseen" duuniin, kun pidin sitä parempana vaihtoehtona kuin työttömyyttä. Nyt ei ole tullut ainoatakaan haastattelukutsuakaan vastaaviin töihin kuin mitä tein ennen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Ohhoh!:Eli toivoa on (ehkä ) mullakinTuntuu, ettei mikään oo meinannut tärpätä sen jälkeen, kun vaihdoin vähän "alempiarvoiseen" duuniin, kun pidin sitä parempana vaihtoehtona kuin työttömyyttä. Nyt ei ole tullut ainoatakaan haastattelukutsuakaan vastaaviin töihin kuin mitä tein ennen
![]()
Näin jälkikäteen voisi sanoa, että jos on hyvä paskanpuhuja (=osaa vakuuttaa haastattelijalle että on oppinut nykyisessä työssä sitä ja tätä mistä on hyötyä juuri tätä paikkaa haettaessa) niin on aika hyvät tsäänssit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bonja:[/quote=Ohhoh!"]
Eli toivoa on (ehkä ) mullakinTuntuu, ettei mikään oo meinannut tärpätä sen jälkeen, kun vaihdoin vähän "alempiarvoiseen" duuniin, kun pidin sitä parempana vaihtoehtona kuin työttömyyttä. Nyt ei ole tullut ainoatakaan haastattelukutsuakaan vastaaviin töihin kuin mitä tein ennen
![]()