apua,mulla lohkes puolet hampaasta pois:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ai:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ai:(

Vieras
siinä oli reikä ja mulla ois ens to hammaslääkäri juts sen takia et ois pitäny reikä paikata. nyt sit purasin kovaa karkkia ja perkele hammaslohkes kokonaan puolet pois:(. kauhee kipu ja buranaa pitää ottaa ainakin 2... siis otin..mitenhän ne hoitaa sit tän ku se puolet lähti. täällä peräkylässä ei oo ees mtn päivystävää hammaslääkäriä...joudunko torstaihin odottaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24557009:
Herranen aika- et tietenkään odota torstaihin!
Etsit päivystyksen jostain, ellei se ole omassa kunnassa niin sitten naapurikunnassa.

Eikä kovia karkkeja pureksita :attn:

oli niin hyviä,että oli pakko purra:D ei malttanu imeskellä. joo mies sano että 100kilsanpäässä on lähin päivystys,joten lähetään sinne ajeleen...ei helevetti tän kivun kans voi olla:(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24557026:
Pakko vielä kysyä että kai soitit eka?
Jos matka on noin pitkä niin olis hyvä soittaa ensin....kuitenkin.

joo soitin tai mies soitti:D ei tartte varata aikaa sinne kunhan menee vaan. siellä oli vaan aikamoiset jonot...:/ oli hoitaja sanonu että voi mennä muutama tunti enneku pääsee..joo ja mies soitti kun minä en pysty kunnolla puhumaan..poski turpos niinku tennispallo...ilmeisesti mätää :/:( noh...jos sais jonku ab kuurin ja äkkiä pois tän kivun...sitä reikää pakottaa:(

p040.gif

Kyllä se siitä sitten, särkylääkettä ja ..... no, kestävyyttä!

Onneksi olkoon. Kuulostaa siltä, että hammas menee juurihoitoon! :hug: Päivystyksessä mahdollisesti poistavat loputkin hampaasta ja hyvällä tuurilla jo torstaina se lääkäri alkaa pukata siihen muovista hammasta tilalle. Tosin voi olla, että ekan menee ab-kuurille, minkä aikana hammasta ei saa ronkkia.

[QUOTE="vieras";24557084]Onneksi olkoon. Kuulostaa siltä, että hammas menee juurihoitoon! :hug: Päivystyksessä mahdollisesti poistavat loputkin hampaasta ja hyvällä tuurilla jo torstaina se lääkäri alkaa pukata siihen muovista hammasta tilalle. Tosin voi olla, että ekan menee ab-kuurille, minkä aikana hammasta ei saa ronkkia.[/QUOTE]

juu kiva kuulla:( no mepäs nyt lähetään kun tuo anoppi päräytti tohon lapsenvahdiksi...

Yhteistyössä