Apua! :) :/ Miten teillä on nimetty sukupuolielimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti jolla on pimppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti jolla on pimppi

Vieras
Tyttö 1v 3kk pohtii näköjään sukupuoliasioita :o Isänsä "vehjettä" ihmettelee, samoin mun. Kaikkeen haluaisi tarttua, eikä vielä ole kunnolla edes puhe hallinnassa. Siis sanoja vaan puhuu.

Mitä mä hänet opetan sanomaan, ettei käy niin että lähimarketissa mun nuppuseni juoksee ympyrää ja huutaa "pippi" "pimppi" ?!

Apua ja kääk. :)

Alkuperäinen kirjoittaja jo on:
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, meillä on pimppi ja pippeli. :-)

oikeilla nimillä??
pimppi ja pippelikö ne siellä sun peruskoulun biologian kirjassakin lukee?

No ei tietenkään mutta lapsille siis, sen kummemmin asiaa miettimättä, ei mua hävetä jos lapsi sellaista hokee, pieni lapsi kun on kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lapsilla on pimppi/pippeli, lapsille puhuttaessa aikusilla pimppa/kikkeli.

Hä? Miksi noin? Millon se muutos tulee? Kas Terttu, nyt sulla on sitten pimppa. =) Miksi ei voi nimetä yhdellä nimellä. Onhan käsikin käsi isolla ja pienellä???

Alkuperäinen kirjoittaja jo on:
Alkuperäinen kirjoittaja Sippe:
Asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, meillä on pimppi ja pippeli. :-)

oikeilla nimillä??
pimppi ja pippelikö ne siellä sun peruskoulun biologian kirjassakin lukee?

Vagina ja penis. Kerro lapsellesi nuo nimet. Pirun paljon nolompi noita on rallatella shoppaillessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hä? Miksi noin? Millon se muutos tulee? Kas Terttu, nyt sulla on sitten pimppa. =) Miksi ei voi nimetä yhdellä nimellä. Onhan käsikin käsi isolla ja pienellä???

Pimppi ja pippeli on niin "lapselliset" nimitykset, ettei ne sovi edes lasten kuullen käytettäväksi aikuisten alapäistä. Pimppa ja kikkeli on isompien nimitykset, muttei kuitenkaan liian rivot lapsen kuultavaks.

Pimppi ja pippeli on niin "lapselliset" nimitykset, ettei ne sovi edes lasten kuullen käytettäväksi aikuisten alapäistä. Pimppa ja kikkeli on isompien nimitykset, muttei kuitenkaan liian rivot lapsen kuultavaks.

Meillä puhutaan pimpistä ja pimpasta sekä pippelistä ja kikkelistä ihan sekaisin, en ole kuullutkaan tuollaisesta että toiset olisi isompien nimityksiä, meille niillä ei ole mitään merkityseroa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hassua. Ei se noin mene.

Yhteistyössä