E
Epätietoinen kenkien löytäjä
Vieras
Mies lähti lasten kanssa lomareissuun ja minä jäin viikoksi yksin kotiin. Siivouspuuskassa päätin järjestellä myös autotallin ja suureksi hämmästyksekseni löysin sieltä mieheni kokoa 45 olevat korkokengät ihan laatikossa, siellä oli vielä tilauslomakekin mukana ja näytti kenkiä
olevan käytettykin.
Perhe palaa ylihuomenna kotiin ja nyt pitäisi miettiä
miten asiaan suhtautua. Ollaan oltu naimisissa kohta kymmenen vuotta, ja kyllä seksielämämme on mielestäni ihan kohdallaan ja laatikosta löytyy myös vähän leluja ja muutamia asuja, mutta eipä ole ukko koskaan kertonut mielenkiinnostaan korkokenkiin tai naiseksi pukeutumiseen.
Onkos kellään kokemusta vastaavasta ja miten siihen pitäisi suhtautua?
Kerronko vain löydöstäni ja katson miten hän reagoi, vai pitäisikö minun jopa ehdottaa että hän pukee ne jalkaan nähteni?
olevan käytettykin.
Perhe palaa ylihuomenna kotiin ja nyt pitäisi miettiä
miten asiaan suhtautua. Ollaan oltu naimisissa kohta kymmenen vuotta, ja kyllä seksielämämme on mielestäni ihan kohdallaan ja laatikosta löytyy myös vähän leluja ja muutamia asuja, mutta eipä ole ukko koskaan kertonut mielenkiinnostaan korkokenkiin tai naiseksi pukeutumiseen.
Onkos kellään kokemusta vastaavasta ja miten siihen pitäisi suhtautua?
Kerronko vain löydöstäni ja katson miten hän reagoi, vai pitäisikö minun jopa ehdottaa että hän pukee ne jalkaan nähteni?