Apua? Miten pitäisi suhtautua kun mieheltäni löytyi hänen itselleen tilaamat korkokengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätietoinen kenkien löytäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätietoinen kenkien löytäjä

Vieras
Mies lähti lasten kanssa lomareissuun ja minä jäin viikoksi yksin kotiin. Siivouspuuskassa päätin järjestellä myös autotallin ja suureksi hämmästyksekseni löysin sieltä mieheni kokoa 45 olevat korkokengät ihan laatikossa, siellä oli vielä tilauslomakekin mukana ja näytti kenkiä
olevan käytettykin.

Perhe palaa ylihuomenna kotiin ja nyt pitäisi miettiä
miten asiaan suhtautua. Ollaan oltu naimisissa kohta kymmenen vuotta, ja kyllä seksielämämme on mielestäni ihan kohdallaan ja laatikosta löytyy myös vähän leluja ja muutamia asuja, mutta eipä ole ukko koskaan kertonut mielenkiinnostaan korkokenkiin tai naiseksi pukeutumiseen.

Onkos kellään kokemusta vastaavasta ja miten siihen pitäisi suhtautua?
Kerronko vain löydöstäni ja katson miten hän reagoi, vai pitäisikö minun jopa ehdottaa että hän pukee ne jalkaan nähteni?

mä kysyisin ihan pokkana suoraan, ilmeestä sit näkis että koittaako valehdella..
mut voihan ne olla ihan pilailumielessä ostetut, jos jollain kaveriporukasta on tulossa polttarit, tai kännipäissään sekoilevat, onko miehesi sen tyyppinen että toi olis mahdollista?

Oho! Minä olisin kyllä pyörtynyt järkytyksestä. Voiskohan sille olla joku järkevä selitys? Milloin ne on tilattu? Voiko olla joku vanha polttarijäynä jollekin tms?

Tästä aiheesta tuli dokkari jonkin aikaa sitten ja siinä miehen kanssa juteltiin että entäs jos mies paljastuiskin crossdresseriksi. Minä sitten siihen että mitäs sitten? Ei se muuta sitä miestä mihinkään suuntaan,sama mies se on ja ymmärtäisin myös sen että ei oo kertonut asiasta. Kannattaa ehkä puhua miehelle ja mikäli tosiaan paljastuu tämä transvestiitti-homma niin kannattaa olla ymmärtäväinen.

No miten sitten suhtaudut? Voit kertoa, että löysit sen kamat, mutta miksi sen pitäis sun nähden niihin pukeutua?
Sano vaan, että on ok ja saa sun puolesta niitä käyttää silloinkin, kun olette kahdestaan kotona, jos asia on ok. Ekaks tietty kannattaa varmistaa, että ne ei ole mitään pilailumielessä hankittuja juttuja.

No, miten suhtaudut, miltä tuntuu? Itse pystyisin ton kanssa elämään, sama mies se olisi. Jos siis mies pystyisi mulle avautumaan fantasiastaan (transseksuaalisuudestaan). Kaikista tärkeintä on, että saa ja pystyy toteuttamaan itseään, eikä patoa mitään sisälleen :)

Alkuperäinen kirjoittaja no problem:
No, miten suhtaudut, miltä tuntuu? Itse pystyisin ton kanssa elämään, sama mies se olisi. Jos siis mies pystyisi mulle avautumaan fantasiastaan (transseksuaalisuudestaan). Kaikista tärkeintä on, että saa ja pystyy toteuttamaan itseään, eikä patoa mitään sisälleen :)

Transseksuaalisuus on eri juttu kun Transvestisuus..eli siis transvestiitit

Transvestista ihmistä kutsutaan transvestiitiksi tai ristiinpukeutujaksi. Transvestiittejä on arvioitu olevan n. 1 % väestöstä. Transvestisuutta esiintyy sekä miehillä että naisilla, joskin usein transvestiiteiksi mielletään vain naisiksi laittautuvat miehet. Vaikka transvestiitin seksuaalinen suuntautuminen voi olla mikä tahansa, on heteroseksuaalisuus transvestiiteilla ainakin yhtä yleistä kuin muulla väestöllä. Transvestiitin sukupuoli-identiteetti on anatomisen sukupuolen mukainen, eikä transsukupuolisuudelle tyypillistä sukupuolen korjaushalua esiinny.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Alkuperäinen kirjoittaja no problem:

Transseksuaalisuus on eri juttu kun Transvestisuus..eli siis transvestiitit

Transvestista ihmistä kutsutaan transvestiitiksi tai ristiinpukeutujaksi. Transvestiittejä on arvioitu olevan n. 1 % väestöstä. Transvestisuutta esiintyy sekä miehillä että naisilla, joskin usein transvestiiteiksi mielletään vain naisiksi laittautuvat miehet. Vaikka transvestiitin seksuaalinen suuntautuminen voi olla mikä tahansa, on heteroseksuaalisuus transvestiiteilla ainakin yhtä yleistä kuin muulla väestöllä. Transvestiitin sukupuoli-identiteetti on anatomisen sukupuolen mukainen, eikä transsukupuolisuudelle tyypillistä sukupuolen korjaushalua esiinny.

Joo, tiedän. Mutta ap ei vielä tiedä, kummasta on kyse: fantasiasta (tai sen tyyppisestä eli mies ois transvestiitti) vai laajemmasta :)

Jospa mies on jossain näytelmäkerhossa tms mukana? Meillä oli firman juhlissa kiva ohjelmanumero, jossa miehet esittivät missikisoja. Asialle voisi siis olla joku harmiton selitys, mutta luulisi, että olisi siinä tapauksessa kertonut sinullekin asiasta.

Tästä aiheesta tuli dokkari jonkin aikaa sitten ja siinä miehen kanssa juteltiin että entäs jos mies paljastuiskin crossdresseriksi. Minä sitten siihen että mitäs sitten? Ei se muuta sitä miestä mihinkään suuntaan,sama mies se on ja ymmärtäisin myös sen että ei oo kertonut asiasta. Kannattaa ehkä puhua miehelle ja mikäli tosiaan paljastuu tämä transvestiitti-homma niin kannattaa olla ymmärtäväinen.

Todella kypsä mielipide, olen samaa mieltä...

Todella kypsä mielipide, olen samaa mieltä...

Yhteistyössä