APua....mitähän nyt keksisi????

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset osta ruokaa s-kaupasta ja maksa sillä kortilla? Ei ne alle 50e ostoksien takia henkkareita tarkista...

se on käteiskortti!!!! Siis ei elektron.
No tavan bonuskortillahan voi maksaa ostokset suoraan s-tililtä!

ei voi! Siinä lukee käteiskortti Luuletko etten tota ekana kysynyt?

No kokeile nostaa joltain kassalta, jos ei ois niin tiukkismyyjä...

Onko sulla tunnukset sinne S-tiliin? Siirrät sieltä rahat omalle (toiselle) tilillesi, ostat ruokaa alle 50e:lla (ettei tilin katetta tarkisteta) ja toivot, että S-tililtä rahat siirtyvät toiselle tilille maanantaina...

mulla on vaan noi electronit, ei voi yli vingutella. jos siirrän ne rahat nyt toiselle tilille, ne näkyy tiistaina vasta.

Äh, ok, harmi. Varmaan yrittäisin uudestaan käydä myöhemmin siellä tiskillä, jos vaikka vuoro vaihtuisi illlalla ja toisen tädin kanssa olisi parempi tuuri. Eikös nuo Prisman ole auki klo 21 asti (onko myös tuo S-pankin tiski?)

Virallinen henkilöllisyystodistus

Virallisina henkilöllisyystodistuksina pidetään ainoastaan poliisin myöntämiä henkilökorttia ja passia. Virallisten henkilöllisyystodistusten lisäksi poliisi myöntää myös muita kuvallisia kortteja, esimerkiksi ajokortin. Nämä muut kortit eivät kuitenkaan ole virallisia henkilöllisyystodistuksia. Esimerkiksi pankit ja monet muutkin liikelaitokset hyväksyvät henkilöllisyyden todentamiseen yleensä vain virallisen henkilöllisyystodistuksen.
www.etu-klubi.fi/.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mulla on vaan noi electronit, ei voi yli vingutella. jos siirrän ne rahat nyt toiselle tilille, ne näkyy tiistaina vasta.

Äh, ok, harmi. Varmaan yrittäisin uudestaan käydä myöhemmin siellä tiskillä, jos vaikka vuoro vaihtuisi illlalla ja toisen tädin kanssa olisi parempi tuuri. Eikös nuo Prisman ole auki klo 21 asti (onko myös tuo S-pankin tiski?)

eiköhän se tiukkapipo infonnut jo muita siinä isoon ääneen ihmetellen...mulla iskee totaalipaniikki.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

eiköhän se tiukkapipo infonnut jo muita siinä isoon ääneen ihmetellen...mulla iskee totaalipaniikki.

No hitto, missä päin asut? Ei siellä ole S-pankin pistettä muualla, Sokoksella tai isommassa S-marketissa. Kato tuolta http://www.s-kanava.fi/valtakunnallinen/autokauppa?themeid=13&ch=0000001

Yhteistyössä